dodam Wam jeszcze ,że kupiłem całego łososia ! przed swiętami był ok ! ale ten teraz rozłazi się pod nożem ! powinienem Wam go zwrócić !

Data dodania: 26/01/2012

Dodał: Witold

kupowałem śred.1 x w m-cu ! wczoraj zostawiłem 500 zł jak zwykle ! ceny z kosmosu ! większe jak w osiedlowym sklepie! Na teraz zakupy w sieci MAKRO są nonsensem !

Data dodania: 26/01/2012

Dodał: Witold

Porażka. Ochrona podejrzewa każdego o kradzież. Czepia się dosłownie o wszystko.

Data dodania: 03/12/2011

Dodał: Błażej

Zakupiony halogen 500W uległ uszkodzeniu po 4 dniach.W reklamacji Kierownictwo nie zechciało przyjąć zwrotu ,zaproponowała serwis 14 dni.Cóż,brak kompetencji,nieprofesjonalne podejście

Data dodania: 10/11/2011

Dodał: JK

Obsługa klienta niekompetentna

Data dodania: 11/10/2011

Dodał: INS BUD



 

smialem sie z kolegi;ze widzialy galy ile towaru braly a ...dzis sam padlem ofiara "pomylki" podwojnego policzenia coca cola poz 2 i powtornie poz 3 wg paragonu fiskalnego

Data dodania: 21/08/2011

Dodał: Gustaw

Zakaz wchodzenia z dzieckiem do sklepu - co za absurd! Mam zostawić malca przed sklepem? Wszyscy rodzice powinni omijać szerokim łukiem ten sklep, może to by im otworzyło oczy. Rodzice omijajcie MAKRO w ramach protestu!

Data dodania: 18/04/2011

Dodała: alicja

Dobry wybór różnych towarów . Miła obsługa między regałami i przy kasach . Poprawiła się sprawa aktualnych cen na regałach . Lubię kupować w tej hurtowni .

Data dodania: 21/02/2011

Dodał: Paweł

bardz fachowa obsługa.jestem bardzo zadowolony z asotymentu i obsługi.

Data dodania: 11/01/2011

Dodał: klient

kupiłem samochód zdalnie sterowany z przeterminowanymi bateriami

Data dodania: 22/12/2010

Dodał: Marek




Poprzednia strona    ... 3 4 5 6 7    Następna strona