Problem z wypłata z bankomatu , bank obciążył rachunek niezrealizowaną odrzuconą transakcja , nie uznano reklamacji , udostepnienie monitoringu jest niemożliwe , bank napisał mamy prawo obciażać do 14 dni 18 maj 2 czerwiec =15

Data dodania: 08/08/2015

Dodał: 123

Wsczystko szybko zrobili! Jestem zadowolony!

Data dodania: 08/05/2015

Dodał: Maxim

Długi czas oczekiwania. Obsługa niekompentna

Data dodania: 07/05/2015

Dodał: KLIENT

Bank wbk dobry bank ale za dużo prowizji biorą obliczyć na cały rok to ładnie od klientów bank zarabia ... za duże mają prowizje za kartę i obsługę konta inne banki jak agricol mają zupełnie inaczej

Data dodania: 23/04/2015

Dodał: boguslawmarcin

Brak kompetencji, ignorancja, komentarze nie mające nic wspólnego z próbą załatwienia konkretnego tematu.

Data dodania: 22/04/2015

Dodał: Petent



 

nie odbierają telefonów, odetnijcie im ten telefon bo go nie używają.

Data dodania: 16/04/2015

Dodał: ryba

Bardzo miła obsługa. Pani Dyrektor banku wytłumaczyła mi wszystko o co zapytałem w sposób dla mnie bardzo przystępny i kompetentny. Takiego banku szukałem. Należą się DUŻE BRAWA!!!

Data dodania: 14/04/2015

Dodał: Jerzy

Bardzo miła obsługa.

Data dodania: 27/03/2015

Dodał: Piotr

Niemiła obsługa i brak kompetencji...

Data dodania: 13/03/2015

Dodała: gel

Miłe i pomocne panie kasjerki

Data dodania: 10/03/2015

Dodała: juiu




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona