niemiła obsługa

Data dodania: 14/12/2012

Dodała: dzunker

Stan konta podawany z dużym opóźnieniem.

Data dodania: 03/12/2012

Dodała: bdmn

KASJER OBSŁUGUJE KLIENTA ŻUJĄC GUMĘ TO PO PROSTU CHAMSTWO!

Data dodania: 09/11/2012

Dodał: liliput

Brak usługi internetowej!!!!!!

Data dodania: 23/07/2012

Dodał: hehe

Ciągle czynna jedna kasa i kolejka do drzwi

Data dodania: 25/04/2012

Dodała: obca



 

Niekompetentni ,nie dbają o klienta , nie informują o zbliżających się terminach spłaty kredytów.Jedna z pracownic usiłowała mnie przekonać żebym zrezygnował z polecenia zapłaty i sam dokonywał przelewów przez internet.a i tak za to bym płacił.

Data dodania: 23/04/2012

Dodał: olsztynianin

Przelewy internetowe sprawdzają raz na 2 tygodnie i dopiero po tym czasie raczą zadzwonić - o ile całkowicie o tym zapomną i trzeba samemu się upominać. Oddział na Okulickiego realizuje to samo w 2 dni.

Data dodania: 06/12/2011

Dodał: Jacek

Bardzo duze prowizje (za przelew z norwegi 250zł na konto bps pobrano jakas prowizje 20zł, wiec otrzymalem tylko 230zł)

Data dodania: 04/11/2011

Dodał: jahec

Ten bank to totalna porażka-nic nie można załatwić,pracownicy nic nie wiedzą, z dnia na dzień tracisz dostęp do konta bo bank zapomniał cie o czymś poinformować!! a prowizje... chyba najwyższe ze wszystkich banków-NIE POLECAM

Data dodania: 18/08/2011

Dodała: Sylwia

zbyt późne przelewy

Data dodania: 08/08/2011

Dodała: magnum




Poprzednia strona    1 2 3 4 5    Następna strona