Po co istnieje strona internetowa, skoro w Złotowie w Media Expert zawsze brakuje wybranego asortymentu i muszą zamawiać na życzenie klienta...

Data dodania: 04/08/2014

Dodała: Klient

mieli mi dostarczyć sprzęt o umówionym dniu, nie dostarczyli, nikt nie powiadomił, że nie przywiozą. Zero kontaktu, numer telefonu nie aktualny. Chcą sprzedać - są mili, a później ignorują klienta. WIĘCEJ TAM NIE KUPIĘ...

Data dodania: 18/07/2014

Dodała: klientka

I zamknęli w końcu ten sklep. Przestali ludzie tam chodzić po takim okropnym zachowaniu w stosunku do klientów. Zero zwrotów, zero wymiany towaru, zero kultury pracowników...

Data dodania: 15/07/2014

Dodała: Elżbieta

kupiłam w sobotę tusz.Ekspedient powiedział, że wg danych jakie posiada będzie pasował do mojej drukarki BROTHER DCP395CN, lub wymieni gdy przyjdę z paragonem. Gdy chciałam zwrócić zabrano mi tusz i paragon. Unikajcie tego sklepu!

Data dodania: 08/07/2014

Dodała: Katarzyna

Sklep na Braci Grimm - nie polecam. Reklamowałem sprzęt, został zamówiony nowy na wymianę, który po 2 tyg. okazał się tym samym zepsutym (normalnie przychodzi w 2 dni). Telefonu nikt nie odbiera, a zadzwonić też nikt nie raczy chociaż obiecywali.

Data dodania: 27/06/2014

Dodał: Rogi



 

Kupując nie działający sprzęt nie można go oddać lub wymienić, trzeba czekać na naprawę gwarancyjną. Obsługa sklepu tłumaczy się, że robią to według zaleceń centrali. Najważniejszy klient tylko do momentu zapłaty za towar...

Data dodania: 25/06/2014

Dodał: klient

bardzo odradzam! pomijam fakt, że ceny są wysokie... że ktoś może się pomylić i na czymś nie znać, ale całej ekipie brakuje podstawowej ludzkiej ogłady! Niemiła obsługa i ignorancja klienta...

Data dodania: 11/06/2014

Dodała: żaneta

Kontakt telefoniczny ze sklepem okropny! Numer cały czas zajęty!!! Wykonałem 36 połączeń w ciągu godziny i nic! Nie polecam!!!

Data dodania: 04/06/2014

Dodał: Z.

Opinia negatywna
placówka zamknięta
obiecano mi radio konkretnie przeze mnie wybrane na dzień dziecka;byłam pewna,że mam prezent,zostawiłam numer telefonu i nikt do mnie nie zadzwonił,że radia nie da się załatwić,a w sklepie nikt telefonu nie odbiera,brak kompetencji i zainteresowania

Data dodania: 30/05/2014

Dodała: farmaceutka

Po zakupie telewizora działał tylko parę dni. W sumie zepsuł się już 4 razy w ciągu 4 miesięcy. Nie chcą wymienić tv na nowy, a już dawno powinni to zrobić. Nie pomagają kupującemu tylko utrudniają

Data dodania: 29/05/2014

Dodał: d.




Poprzednia strona    ... 8 9 10 11 12 ...    Następna strona