Kontakt telefoniczny ze sklepem okropny! Numer cały czas zajęty!!! Wykonałem 36 połączeń w ciągu godziny i nic! Nie polecam!!!

Data dodania: 04/06/2014

Dodał: Z.

Opinia negatywna
placówka zamknięta
obiecano mi radio konkretnie przeze mnie wybrane na dzień dziecka;byłam pewna,że mam prezent,zostawiłam numer telefonu i nikt do mnie nie zadzwonił,że radia nie da się załatwić,a w sklepie nikt telefonu nie odbiera,brak kompetencji i zainteresowania

Data dodania: 30/05/2014

Dodała: farmaceutka

Po zakupie telewizora działał tylko parę dni. W sumie zepsuł się już 4 razy w ciągu 4 miesięcy. Nie chcą wymienić tv na nowy, a już dawno powinni to zrobić. Nie pomagają kupującemu tylko utrudniają

Data dodania: 29/05/2014

Dodał: d.

Raz kupiłem "nowego" laptopa z setkami zdjęć obcej mi osoby na dysku, innym razem smartfona w opiętym plastikowym paskiem pudełku z porysowanym wyświetlaczem. Nigdy więcej.

Data dodania: 27/05/2014

Dodał: Daros

OBSŁUGA WULGARNA, NALEŻAŁOBY JĄ ZDECYDOWANIE WYMIENIĆ...

Data dodania: 22/05/2014

Dodał: KRZYSZTOF



 

1. Chciałam kupić telefon pytając jednego z panów jakie ma ten telefon funkcje i czy głośno dzwoni stwierdził,że nie wie. 2. Moja mama chciała kupić lodówkę też trafiła na tego pana powiedział nie ma lodówki na stanie i, że zamówi,a potem nie zamówił

Data dodania: 16/05/2014

Dodała: Patka

Byłem ostatnio w tym sklepie elektronicznym, nie dość, że wszyscy fachowi pracownicy siedzieli za biurkiem, ani jeden nie zainteresował się klientem głowa w dół i udaje, że nie widzi, to po za tym towar stary, brak cen, nikt nic nie wie...

Data dodania: 15/05/2014

Dodała: gosc

Bardzo profesjonalna obsługa, jestem zadowolony z dokonanego zakupu, w którym pomogła mi pracująca tam pani z obsługi klienta

Data dodania: 25/04/2014

Dodał: Rafi

Sklep na 3 Maja. Sklep zachęca do osobistych odwiedzin poprzez nieodbieranie telefonu: 8 minut na ogólnopolskiej infolinii, 2 minuty w sklepie.

Data dodania: 13/04/2014

Dodał: Gość

brak jakiejkolwiek pomocy w razie usterki sprzętu, niedawno byłem odnieść na gwarancję myszkę oczywiście z dowodem zakupu, pan za ladą poinformował mnie, że bez opakowania nie można oddać na gwarancję ww rzeczy, zdenerwowany wyszedłem...

Data dodania: 05/04/2014

Dodał: rafał




Poprzednia strona    ... 12 13 14 15 16 ...    Następna strona