bardzo długi czas oczekiwania na obsługę, pierw handlowiec 20 min., potem magazyn 10 min., potem pani musi wystawić fv ale rozmawia przez tel. prywatnie co słychać i takie tam jak wystawi fv to znowu magazyn i tam 20 min. normalnie porażka.

Data dodania: 05/12/2011

Dodał: jacek

obsługa klienta fatalna, ze zwrotami zawsze wielki problem

Data dodania: 30/11/2011

Dodał: klient

Totalny brak kontaktu telef. nie miła obsługa i DROGO.

Data dodania: 18/11/2011

Dodał: fux

Mam wrażenie że ludzie którzy pracują za ladą siedzą tam za karę. Pojęcie być miłym dla klienta znane tam jest jedynie ze słownika. brak jakiejkolwiek chęci aby klient nie czuł że jest tam niemile widzianym gościem

Data dodania: 03/11/2011

Dodał: Jacek

TRAGEDIA! InterCars to porażka, zero kultury, kompletnia nieznajomość towaru obługa poczynajac od sprzedawców po kasjerki. Nigdy tam nie pojade więcej, a ceny mega wysokie

Data dodania: 18/10/2011

Dodał: gentdelbarca



 

ogólnie chyba tak jest że pracownicy hurtowni motoryzacyjnych podchodzą do klienta detalicznego jak do intruza??(IC,Fota,Arpol).

Data dodania: 16/10/2011

Dodał: mj

tragedia to wszystko co mozna napisac trzy razy dobierane klocki i tak nie te szkoda czasu na te firme

Data dodania: 17/09/2011

Dodał: odchodzacy klient

Nie miła obsługa,długo sie czeka,ogólnie bałagan.

Data dodania: 03/09/2011

Dodał: dada

Od dwóch dni wiszę na telefonie i NIC. Może w ramach oszczędzania nie płacą za telefony i im odcieli?

Data dodania: 31/08/2011

Dodał: Wojaczek

Reklamacja trwa wieczność. Od 05.07.2011r.do 28.07.2011r. odpowiedzi jak nie było tak i nie ma.Firma niewiarygodna.

Data dodania: 28/07/2011

Dodała: olik




Poprzednia strona    ... 11 12 13 14 15 ...    Następna strona