szybka i miła obsłyga ,bardzo dobrze znająca się na częściach samochodowych.

Data dodania: 14/12/2011

Dodał: święty

znaczna poprawa sprzedaży , skrócony czas oczekiwania na towar

Data dodania: 07/12/2011

Dodał: johny

bardzo długi czas oczekiwania na obsługę, pierw handlowiec 20 min., potem magazyn 10 min., potem pani musi wystawić fv ale rozmawia przez tel. prywatnie co słychać i takie tam jak wystawi fv to znowu magazyn i tam 20 min. normalnie porażka.

Data dodania: 05/12/2011

Dodał: jacek

fajne szkolenia i fajna obsługa..

Data dodania: 04/12/2011

Dodał: MARKo TIR-bus

obsługa klienta fatalna, ze zwrotami zawsze wielki problem

Data dodania: 30/11/2011

Dodał: klient



 

Telefon zostal odebrany po pierwszym dzwonku, pan byl bardzo mily, dokladnie mnie poinformowal co i jak, pojechalam po odbior zamowienia do sklepu - w sklepie rowniez milo, szybko i profesjonalnie. Wielki pozytyw. Polecam!

Data dodania: 24/11/2011

Dodała: Elly

Totalny brak kontaktu telef. nie miła obsługa i DROGO.

Data dodania: 18/11/2011

Dodał: fux

Mam wrażenie że ludzie którzy pracują za ladą siedzą tam za karę. Pojęcie być miłym dla klienta znane tam jest jedynie ze słownika. brak jakiejkolwiek chęci aby klient nie czuł że jest tam niemile widzianym gościem

Data dodania: 03/11/2011

Dodał: Jacek

nie wiem dla czego tyle negatywów, zawsze kupuje części w tym sklepie [magazynie] dokładnie mnie poinformowano oraz doradzono o odpowiednich częściach które chciałem zakupić.JA osobiście dokładam od siebie duży POZYTYW

Data dodania: 26/10/2011

Dodał: kapitan128

TRAGEDIA! InterCars to porażka, zero kultury, kompletnia nieznajomość towaru obługa poczynajac od sprzedawców po kasjerki. Nigdy tam nie pojade więcej, a ceny mega wysokie

Data dodania: 18/10/2011

Dodał: gentdelbarca




Poprzednia strona    ... 18 19 20 21 22 ...    Następna strona