Opinia pozytywna
Po przeczytaniu opini miałem tam sie nie pojawiac,ale poniewaz w kilku sklepach odprawiono mnie z kwitkiem musiałem tam sie pojawic.Pomimo sporej kolejki w sobote o dziwo po pięciu minutach wyszedłem z upragnionym czujnikiem chyba jednak znaja sie

Data dodania: 07/06/2016

Dodał: andrzej

Zamawiam przez telefon konkretny asortyment, wszystkie dane podane. Przyjezdzam na miejscu, po zakupie okazuje się że to nie to i odsyłają do innej pobliskiej filli (na szczęście że nie ma daleko). Osobiscie odradzam zakupu czegokolwiek w placówce.

Data dodania: 06/06/2016

Dodał: mistrz

Opinia pozytywna
Maciek i Zbysiu nie przejmujcie się tymi opiniami znam Was od 25 lat kolejki ostatnio były ale i ruch w warsztacie był wyjatkowo duży ale jesli ktoś pisze o przekleństwach chamstwie i syfie znaczy że nie był u Was

Data dodania: 18/05/2016

Dodał: Tadek

Opinia negatywna
Kultury w tym sklepie próżno szukać! nie kupuję tam, są inne sklepy gdzie do klienta podchodzą grzecznie, miło i profesjonalnie.żadnego standardu syf w srodku i głośne przekleństwa kasierów aż uszy puchną. jak stałam tak wyszłam.

Data dodania: 14/05/2016

Dodała: Ala

Opinia negatywna
Moja noga tam więcej nie stanie.Najpierw gość o twarzy zbira zaczął obrażać móje auto i ze takiego silnika sie nie kupuje,potem sprzedał mi zła cześć.Zeby oddać odesłal mnie do bezczelnego gościa po schodach który na mnie krzyczal.Wstyd!Nie te czasy

Data dodania: 10/04/2016

Dodał: Bogdan



 

Opinia negatywna
Mają klienta w... Kolejka do drzwi. Klientów obsługuje dwóch kasjerów w tempie żółwim, pozostałych czterech rozmawia sobie w najlepsze. Prowadzę warsztat i nie mogę sobie pozwolić na czekanie 20 min w kolejce gdzie przede mną stoją 2 osoby.

Data dodania: 11/03/2016

Dodał: Paweł

super obsługa, nie dość że znają się na swojej pracy to jeszcze mają pojęcie o naprawie i nie kupowaniu niepotrzebnych rzeczy, a co za tym idzie niepotrzebnych wydatków, podziękowania dla pana z bródką

Data dodania: 11/02/2016

Dodała: Monika

Szanowny kliencie \"GG\", szkoda że nie wspomniał Pan, że nie jest Pan ani właścicielem, ani pracownikiem ani osobą uprawnioną do kupywania na tą karte klienta, prosimy o zwrot tej karty do placówki InterCarsu Łukasz Grota - Kierownik sprzedaży

Data dodania: 11/01/2016

Dodał: Łukasz Grota

Podaje numer klienta nie prosi mnie o kartę ,której nie zdążyłem wyjąć tylko wali mi na ty jak by mnie znał i stwierdza nie pracujesz tam, zwymyśla mnie . Przepraszam jak taka obsługa chłopaka w czarnych włosach w okularkach to wizytówka firmy!!!!

Data dodania: 27/12/2015

Dodał: GG

Sprzedawcy znają się na rzeczy. Polecam

Data dodania: 18/12/2015

Dodał: maniek




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona