Zgadzam się z manią, nie dosć że nie szanują pracowników to przyjmują chyba-statystów, bo pracownicy nie znaja podstawowego asortymentu!!! Na zamówiony towar trzeba czekać 2 miesiace(drzwi)i jak tu można robić remont?!!

Data dodania: 26/01/2011

Dodał: jupiter

weszłam do marketu po konkretny produkt. prosze panią o ogulną odpowieć gdzie go moge znalez. hm ide pod wskazane miejsce no nie ma.pytam ponownie kogoś innego i znowu ta sama sytuacja-KĘPNO

Data dodania: 07/01/2011

Dodała: stała klientka

Czytam tak wasze opinnie i niestety musze przyznać racje co do ludzi pracujących w tych marketach.

Data dodania: 07/01/2011

Dodała: stała klientka

Ponieważ jestem w trakcie remontu sklep Bricomarche odwiedzam często i niestety obsługę sklepu a dokładnie dział budowalny muszę ocenić negatywnie.Zostałem zlekceważony i niemile potraktowany przez pracownika tego działu.Zakupy zrobiłem u konkurncji

Data dodania: 18/11/2010

Dodał: Były klient

Fatalna obsługa,ma się wrażenie że klient jest intruzem.Ponadto brudne koszyki na zakupy ogólnie wszyscy pracownicy tego sklepu robią bardzo negatywne wrażenie a,tym samym odstraszają potencjalnych klientów!

Data dodania: 17/11/2010

Dodała: Agata



 

Ogólny bałagan.nie ma cen podanych,czytnik jest jeden na cały sklep i to na końcu sklepu i na dodatek zepsuty. Ceny przy kasie okazują się inne niż na stanowisku z towarem. Jednym słowem porażka. Żal.

Data dodania: 25/10/2010

Dodała: luda

Obsluge to trzeba szukac, bo sam nikt nie podejdzie sie zapytac w czym mozna pomoc i nieraz trzeba 15 min gonic za kims kto powie mi, ale ja nie jestem z tego dzialu prosze czekac na kolege, a kolega przychodzi za drugie 15 min:>

Data dodania: 06/10/2010

Dodał: Adam

Ostatni raz byłem w tym markecie!!! Jak byłem tam rano o 9.00 30 września to pracownicy zajęci byli wymianą informacji na temat kto z kim i kiedy!!! A klient jest cierpliwy... do czasu!!!

Data dodania: 30/09/2010

Dodał: jj

ciekawe rzeczy dzieją się w sferze prezesowo-kierowniczej, a pracujący tam faceci są jak plotkary na bazarze i do tego bardzo głośne

Data dodania: 30/09/2010

Dodał: klient

nie umieją szanować pracowników -szczególnie z długim stażem i na kierowniczych stanowiskach. dno........totalne .

Data dodania: 23/09/2010

Dodała: mania




Poprzednia strona    ... 8 9 10 11 12 ...    Następna strona