bardzo fajni ludzie tam pracują są mili

Data dodania: 08/06/2011

Dodał: lolek

Opinia pozytywna
placówka zamknięta
mogła by być tylko nowa elewacja

Data dodania: 08/06/2011

Dodał: Artur

DAJE ZDECYDOWANIE OCENĘ NEGATYWNA ,DZISIAJ ROBIŁAM ZAKUPY W TYM SKLEPIE MIAŁAM NADZIEJE ZE KUPIE JAKIEŚ ROŚLINKI DO AKWARIUM OCZYWIŚCIE ROŚLINKI BYŁY ALE PŁYWAJĄ W BRUDNEJ I ŚMIERDZĄCEJ WODZIE ,RYBKI KTÓRE TAM SA TEZ TAK MAJA

Data dodania: 13/04/2011

Dodała: mAGDA

Byłam częstym klientem sklepu Brico w lubańiu,ale dzisiaj poczułam się więcej niż wprowadzona w bład,kupiłam oprysk na chwasty ROUNDUP 360SL 1LITR w cenie 54.99 zł.niedaleko bo w kościelniku ten sam oprysk kosztuje niecałe 33 zł.22zł

Data dodania: 13/04/2011

Dodała: alina

trzeba uważać , gdyż na półkach znajduje sie przeterminowany towar nawet o 6 lat. a potem sa problemy z reklamacją, nawet jeśli masz paragon na zakupiuony towar.przy próbie wymiany towaru powiedzieli ,że towar jest nie od nich

Data dodania: 16/03/2011

Dodała: wioletta



 

obsluga niemila i niefachowa,ospala,szczegolnie przy kasach. Klienta traktuja jak intruza. Brak mozliwosci zwrotu towaru placonego karta bankowa,tlumaczac ze nieposiadaja transferu zwrotu.

Data dodania: 03/03/2011

Dodała: sonia

Pracownicy są niedoszkoleni,niemili,niepotrafią rozmawiać z klientem,lekceważą go i niekwapią sie by mu pomóc i doradzić.Bardziej zajmuje ich wykładanie towaru niż klient.

Data dodania: 17/02/2011

Dodał: klient

Towar ok ale obsługa beznadziejna,niepotrafi poradzić,pomóc i wogóle nieinteresują się klientami.A jak czegoś potrzebujesz z wysokiej półki to niemożna doprosić się o pomoc,bo panie zajęte są wszystkim tylko nie klientem.

Data dodania: 17/02/2011

Dodała: klient

Zbliża sie wiosna czas sadzenia m.in.kwiatków. potrzebowaliśmy kilku takich samych doniczek. Pytając panie czy dostaniemy, odburkneła że wszystkie doniczki są wystawione.Czyli \"drogi kliencie\" poszukaj ich sobie,bo nie pomożemy.To kpina z klientów

Data dodania: 17/02/2011

Dodała: ziutka

Brak zaineresowania klientami przez pracowników. Klienci sami muszą szukać potrzebnych im towarów mimo wcześniejszego informowania że czegoś potrzebują.

Data dodania: 17/02/2011

Dodała: Ines




Poprzednia strona    ... 12 13 14 15 16 ...    Następna strona