Salon w dalszym ciągu zamknięty.Kartka informowała ,że do 19 08.2010, pracownik jest na urlopie.Dzisiaj 20-go w dalszym ciągu jest zamknięty.Oddany laptop do naprawy pogwarancyjnej (miesiąc temu),nie można odzyskać.Żaden telefon nie reaguje.Urszula

Data dodania: 20/08/2010

Dodała: Urszula

Dzisiaj osobiście byłam na Jagiellońskiej 70 w Bydgoszczy i okazało się ,że salon od ok.czterech miesięcy nie funkcjonuje.Lokal figuruje do wynajęcia. 20.08.2010 Urszula

Data dodania: 20/08/2010

Dodała: Urszula

Salon b.często zamknięty ,brak inforacji z jakiego powodu !.Laptop oddany 4 tygodnie temu do naprawy w ramach gwarancji do tej chwili nie można odebrać.Znowu zamknięty.!Trzeba było szukać kontaktu z jednostką zwierzchnią w Warszawie.Zobaczymy .....

Data dodania: 10/08/2010

Dodała: Urszula

Tak powinno być w każdym sklepie, kupiłam laptopa w salonie na ul. Kartuskiej. Szczerze polecam firmę za profesjonalne podejście do klientów.

Data dodania: 20/06/2010

Dodała: Agata

Bardzo prestiżowy salon, rewelacyjna obsługa. Swój sprzęt - notebook Lenovo znalazłem w internecie, był dostępny "od ręki". Najlepsza cena na ceneo. Polecam

Data dodania: 23/04/2010

Dodał: Marcin



 

Fachowa obsługa i profesjonalny serwis. Kupiłam u nich laptopa, kiedy potrzebowałam pomocy, bardzo uprzejmy Pan pomógł mi wszystko ustawić, nagrać oprogramowanie oraz zaproponował mi kawę.

Data dodania: 11/03/2010

Dodała: Marta

Dobry sklep dobra obsługa

Data dodania: 03/12/2009

Dodał: jerronimo

Pięny salon w Gdyni, obsługa rewelacyjna, bardzo kompetentni Panowie. Sklep poleciła mi koleżanka, teraz sam będe ich polecał. Zamówiony sprzęt był następnego dnia, tak jak Panowie mi obiecali. Trzymajcie tak dalej! Pozdrawiam

Data dodania: 09/11/2009

Dodał: Rafał

Komputer kupilem w salonie w Lodzi. Jako ze jechalem do warszawy a w moim HP popdsula sie klawiatura, a H&B jest przy trasie wiec podjechalem. Jestem pod ogromnym wrazeniem profesjonalizmu. Dostalem kawe, ludzie bardzo mili i uprzejmi. POLECAM

Data dodania: 13/03/2009

Dodał: Waldek