obsłużyli mnie fatalnie, nie nabili punktów na kartę

Data dodania: 18/06/2013

Dodał: Tony

Tragiczna obsługa - młode panie wyśmiewające się z dopiero co odprawionego klienta albo robiące łaskę, że pokażą, gdzie i co leży. Kasjerki nie szanujące towaru, rzucające na podest najpierw buty, a za chwilę białe koszulki etc. Porażka!

Data dodania: 10/06/2013

Dodała: Ludwisia

Negatywnie oceniam obsługę sklepu decathlon plaza al. pokoju, niemiła obsługa, nic na swoim miejscu, ceny z kosmosu, nie polecam OMIJAĆ Z DALEKA!

Data dodania: 27/05/2013

Dodała: MAG....

Brak zrozumienia dla klienta, nie przyjęli zwrotu towaru z powodu mojej pomyłki w sumie 54,99, ale chciałem kupić przerzutkę do roweru w sumie na to samo by wyszło, stracili klienta za marne 5 dych.

Data dodania: 20/05/2013

Dodał: darek

Bardzo duży i fajny sklep, bardzo dobra obsługa. Polecam:)

Data dodania: 07/04/2013

Dodał: Daniel



 

Pojechałam do sklepu z myślą, że kupię czapkę.Niestety okazało się, że nie ma asortymentu zimowego nawet w wyprzedaży!Ludzie mamy zimę za oknem.Pracownica na pytanie gdzie są czapki odpowiedziała, że w ich kalendarzu jest wiosna. I niby mają wszystko

Data dodania: 29/03/2013

Dodała: W

Bardzo duży wybór. Wszystkie produkty, które kupowałem były w moim (trochę nietypowym rozmiarze ). Obsługa miła i konkretna.

Data dodania: 20/01/2013

Dodał: nakia

nie można dodzwonić się do Reduty

Data dodania: 10/01/2013

Dodała: Aga

miła i rzeczowa informacja, ale brak towaru jest nie do przeskoczenia dla sieci Decathlon, nie ma go w i nie będzie ( bo nie ma w ofercie ), nie ma go w sklepie internetowym ( bo widocznie cieszy się popytem ), ale zalega w innych i nikt nie pomoże

Data dodania: 20/12/2012

Dodał: wkurzony

porażka ,kupiłem maske za 30 pln kasierka nabiła 79pln a jak przyszło do reklamacji to problemy,akurat drukarka sie zepsuła i wogóle nie wiadomo co po interwencji reklamacja i zwrot towaru ,obsluga niemiła.

Data dodania: 15/07/2012

Dodał: michał




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona