Odradzam zakupy w tym salonie. Przed dokonaniem zakupu obrączek, sprzedawca poinformował nas, że obie będą ważyły ok. 9 gram. Przy odbiorze, okazało się, że ważą niewiele ponad 6,5 g. Cena za gram wyniosła blisko 300 zł. Reklamacji nie uwzględniono.

Data dodania: 18/06/2013

Dodała: czarodziejka

biżuteria tej firmy jest fatalna. Obrączki po tygodniu nadawały się do reklamacji. Gdy reklamacja została uznana, obrączki wytrzymały ledwo pół roku. Stosunek ceny do jakości jest słaby...

Data dodania: 07/05/2013

Dodał: kkk

Mieliśmy z siostrą zakupić tam kolczyki z brylantami dla mamy, ale pani była tak zmęczona naszymi pytaniami, że postanowiliśmy zrobić zakupy na Wita, tam inna pani pomogła nam wybrać.

Data dodania: 19/03/2013

Dodał: andrzej

Kopiłam obrączki w Kruku dotarły, które brudne i porysowane ponadto na mojej obrączce imię męża było napisane z małej litery. Zwróciłam moją obrączkę do salonu, aby poprawić grawer i czekam już miesiąc na odbiór. 0 odzewu z Kruka nie oddzwaniają!

Data dodania: 21/02/2013

Dodała: rozczarwana

na zamówiony pierścionek czekałam 3 tygodnie, znalazł się dopiero po moich kilkunastu telefonach, bez słowa przepraszam,niesympatyczna obsługa, stanowczo odradzam zakupy w tym sklepie!!!!

Data dodania: 31/01/2013

Dodała: Lilka



 

kupując biżuterię dostałem bonus na łańcuszek za 400zł,musiałem jednak dokupić 2 szt. szmatki za 40zł,miałem przyjść po 48 godz. Po przybyciu oznajmiono że nigdy nie było łańcuszka za tę cenę,zażądano 200zł dopłaty. Nigdy więcej w Kruku

Data dodania: 17/12/2012

Dodał: Janusz

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Niekompetentna obsługa, wprowadzająca klienta w błąd przy zakupie. Dość tandetny towar, ale może po prostu mieliśmy pecha. Osoby na infolinii Kruk olewają klientów. Koszmarny serwis gwarancyjny trwający w nieskończoność.

Data dodania: 10/11/2012

Dodał: scorpio2000

Wybrałam się z przyjaciólką, chciałam jej pokazać jaki wybrałam sobie pierśc.zaręczynowy.Pani blondynka bardzo nie miła, nie chciała mi pokazać pierśc. w moim rozmiarze, nie dała mi dojść do słowa. No cóż straciła klientów! gdyż kupimy w Aparcie!

Data dodania: 16/10/2012

Dodała: Alicja

Od miesiaca czekam na wymiane pierscionka (zly rozmiar). Pierscionek nie zostal w ogole zamowiony, po 3 tygodniach dali mi za maly, na dodatek zepsul im sie system i dali nam tylko jakis recznie wypisany paragon. zero profesjonalizmu, ostrzegam!

Data dodania: 05/05/2012

Dodała: kayteck

Kupiłam tu Tissota za 1280 zł. Zaraz zepsuł sie stoper, zegarmistrz naprawił byle jak, wkrótce znów się zepsuł, więc wymienił baterię. Potem wymieniono cały mechanizm.Teraz znowu w naprawie.Nie chcę już tego zegarka.Ciekawe, czy oddadzą mi pieniadze

Data dodania: 19/03/2012

Dodała: Urszula




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona