Nie kompetentna obsługa, zamawiałam towar przez internet z odbiorem w Galerii, dostałam towar bez zabezpieczeń, przez co mam problem ze zwrotem. Ostrzegam przed kupnem ze str int W.Kruk, towar jest 4 razy mniejszy niż na zdjęciu, a wymiarów brak.

Data dodania: 04/12/2010

Dodała: noemi

Opinia negatywna
placówka zamknięta
bardzo niemiła obsługa,lekceważąca klienta,nie mozna zakupic biżuterii pół godz.przed zamknięciem tj.o 20:30,Pani stwierdza,że ma wszystko pochowane i policzone,PARANOJA!

Data dodania: 14/11/2010

Dodała: Doriana

Pani jest nieobeznana z towarem i nie umie doradzić TO SKANDAL DLA TAK POWAŻNEJ FIRMY Magda

Data dodania: 04/11/2010

Dodała: Magda Dabrowska

Zamawialem w sklepie pasek do zegarka. Obiecali szybki kontakt. Niestety zero kantaktu, telefonow w sklepie nie odbieraja. Totalne lekcewazenie klienta. Omijac firme bardzo szerokim łukiem

Data dodania: 26/10/2010

Dodał: rr

produkty tej marki rozlaują sie w ciągu 2- 3 dni, mam już 4 w przeciągu 2 miesięcy pierscionek zaręczynowy z kórego wypadła kolena cyrkonia nie mam co liczyć na zwrot kasy bez iterwencji sądu

Data dodania: 19/09/2010

Dodała: Patrycja



 

Miło, profesjonalnie, przyjemnie :)

Data dodania: 18/09/2010

Dodał: magnus

MEGA!!! nieuprzejme pracownice, przy zakupie rewelacja ale jak już człowiek z odświeżenia chce skorzystać to dno z nich wychodzi. Za swoje błędy i niedopatrzenia nie przepraszają.

Data dodania: 30/08/2010

Dodała: Zołza

Coś takiego jak \"gwarancja\" w firme W.Kruk to mit...

Data dodania: 23/08/2010

Dodał: doracz

1. Kompletnie niekompetentna sprzedawczyni 2. Usługa skrócenia branslety miała zostać wykonana w ciągu 30 dni - dzisiaj mija 43 dzień i usługa nadal jest nie wykonana 3. Nie mozna dodzwonić się do salonu

Data dodania: 23/08/2010

Dodała: joanna

Skandal! Gluchy telefon od wielu dni. Zadnej informacji czy czynne.Brak zainteresowania klientem.

Data dodania: 07/07/2010

Dodał: kocour




Poprzednia strona    ... 7 8 9 10 11    Następna strona