Zakupiony zestaw - kolczyki i naszyjnik idealnie pasował do sukni ślubnej.Obsługa w salonie była fachowa i bardzo miła. Z przyjemnością wrócę tam na zakupy.

Data dodania: 17/11/2011

Dodała: poziomka85

Nie polecam!Panie robią łaskę,gdy mają wyjąć towar z gabloty,omiatają klientów pogardliwym wzrokiem...masakra!Dawałam im szansę...w końcu do 3 razy sztuka...i za każdym razem lądowałam w sąsiadującym salonie Yes. Tę opinię potwierdzają moi znajomi.

Data dodania: 15/11/2011

Dodała: Iza

W pełni zasłużony pozytyw. Miła obsługa, bardzo fachowo doradzono mi wybór zegarka na prezent dla narzeczonego. Prezent trafiony, zegarek rewelacyjny!

Data dodania: 27/10/2011

Dodała: luccy

Apart - firma Porażka! Zakupiliśmy obrączki z białego złota, które po trzech tygodniach były w stanie dramatycznym! Nie uznają reklamacji! Wszystkim zdecydowanie ODRADZAM zakupy w firmie APART. Jakość poniżej zera!

Data dodania: 18/10/2011

Dodała: gość

Wystawiam negatywną opinię z powodu bardzo nie uprzejmej, wręcz nie miłej obsługi.

Data dodania: 15/10/2011

Dodał: łukasz



 

Bardzo serdeczna obsługa,zakupiony łańcuszek spodobał się córce. Dziękuję

Data dodania: 14/10/2011

Dodała: Halina

Wystawiam negatywną opinię z powodu bardzo nie uprzejmej, wręcz nie miłej obsługi. Nie jest to tylko moja opinia, wielu moich znajomych ją podziela po zakupach w tym sklepie.

Data dodania: 31/08/2011

Dodała: Anna

Bardzo miła obsługa, duży wybór ciekawych wzorów obrączek - skorzystaliśmy z zakupu obrączek w promocyjnej cenie , grawer mamy gratis. polecamy!

Data dodania: 28/08/2011

Dodała: Jola i Bartek

bardzo niemiła obsługa, wręcz odstrasza.

Data dodania: 26/08/2011

Dodał: kolega

W zegarku doszła po 8 miesiącach bateria. Czas na wymianę min. 30 dni. To jest serwis markowego zegarku. Na co jest taki drogi zegarek. Każda wymiana baterii min. 30 dni. To mam kupić zapasowy zegarek na czas banalnej usługi.

Data dodania: 16/08/2011

Dodał: Ronny




Poprzednia strona    ... 6 7 8 9 10 ...    Następna strona