Pół godziny reklam, duszno, obsługa w czasie filmu sprawdza czy ktoś nie nagrywa, co utrudnia spokojne oglądanie filmu...

Data dodania: 11/08/2013

Dodał: N.

Dostałem 50 zł kary,szczerze- zapomniałem zapłacić za parking, byłem spóźniony i po pracy nocnej. Zostawiłem im 100 zł, średnio 200 zł na 1-2 miesiące-maja noga już tam więcej nie stanie. Popcorn jest coraz twardszy i starszy.

Data dodania: 25/06/2013

Dodał: jarek

Idąc do kina na 18.30 idziesz na 30 min reklam. A potem już seans. Gdybym chciała pooglądać reklamy to bym została w domu i włączyła tvn. Byłam w Heliosie jest czysto, fajnie i reklam minimum.multikino to przeżytek.Więcej tam nie pójdę.

Data dodania: 01/03/2013

Dodała: mika

Obsługa niemiła. Okulary, jak wszędzie brudne!Oprócz tego ten chwyt z wcześniejszym rezerwowaniem to bzdura. Po co rezerwować bilet na necie ,jeśli trzeba go odebrać 30 min. przed seansem? Faktycznie mają taki "tłok",w tym kinie, że to nielogiczne.

Data dodania: 01/03/2013

Dodała: mika

Byłem na seansie 3D. Nędza: okulary brudne, nie czyszczone. Do tego jeszcze cena biletu nie uwzględnia kosztów użycia okularów 3D - dodatkowo należy się opłata 3 zł. za sztukę. Jest obciach, w Magnolii tego nie ma.

Data dodania: 07/02/2013

Dodał: RBS



 

bylem w tym kinie na filmie sailent hill seans został opóźniony o cale 30 minut pewnie dlatego ze było mało osób masakra więcej tam nie wejdę nawet za darmo !!!

Data dodania: 11/11/2012

Dodał: sebastian

niekompetentna i nieuprzejma obsługa:( pilnujcie swoich biletów bo zostaniecie potraktowani jak złodzieje;(

Data dodania: 14/07/2012

Dodała: M

Witam Powiem tak, jestem byłym pracownikiem tego kina. Na początku wszystko wydaje się super, miła atmosfera, super ludzie. Jednak po kilku tygodniach pracy okazuje się że nie jest tak różowo. -- Po pierwsze Multikino "na wszystko sępi" oszczędzaj

Data dodania: 03/10/2009

Dodał: Ed

Takie nowoczesne i bez barier architektonicznych kino!,a w salach brak podnośników dla osób niepełnosprawnych i ciemne sale.W ten piątek byłam na filmie z osobą niepełnosprawną i sama musiałam wnieść ją na górę bo obsługa była nie chętna do pomocy!

Data dodania: 25/07/2009

Dodała: Jolanta




Poprzednia strona    1 2 3 4