Nie polecam, obsługa i dbałość o klienta fatalna.

Data dodania: 13/04/2015

Dodał: klient

Zdecydowanie nie polecam. Nie traktują klienta jak klienta, tylko w niemiły sposób. Zresztą opinie innych to potwierdzają. Byłem, widziałem i odczułem.

Data dodania: 12/03/2015

Dodał: Artur

Szczerze odradzam zakupu ich mebli. Kupiliśmy u nich narożnik. Po miesiącu obicie zaczęło się mechacić. Obecnie po niecałym roku jest całe zmechacone i pomarszczone. Rogi narożnika się pozapadały. Reklamację dwukrotnie odrzucono. Strata nerwów i kasy

Data dodania: 17/02/2015

Dodała: my

Odradzam korzystanie z usług tej firmy. Pobierają pieniądze za dowóz, przy wyborze mebli zgadzają się na prośbę klienta, że towar dostarczą w godzinach popołudniowych po czym okazuje się, że przywożą meble tak jak im pasuje.

Data dodania: 16/02/2015

Dodała: Klientka

Odradzam każdemu korzystanie z tego salonu: jest to przykład firmy nierzetelnej. Podobały mi się meble tapicerowane firmy BRW, ale interesowała mnie wówczas inna tapicerka niż w katalogu – stwierdzono, że nie ma...

Data dodania: 20/12/2014

Dodała: klientka



 

Opinia pozytywna
placówka zamknięta
my zamówiliśmy wykonanie projektu wraz z wyceną, i wszystko odbyło się szybko i profesjonalnie, jeżeli wysyłasz wyceny do 100 firm to powodzenia,

Data dodania: 11/12/2014

Dodał: leo

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Firma padła ofiarą własnego sukcesu; zero profesjonalizmu: obietnice dostawy 6-8 tygodni to jakaś bzdura; na narożnik czekamy 9 tygodni, zapowiedziano kolejne 2-3; przestrzegam,

Data dodania: 11/09/2014

Dodał: Klient

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Zero profesjonalizmu! Czekam na wycenę kuchni już ponad 5 tyg., która w innych firmach zajęła max 7dni pracujących. Wykonałem z 8 tel. i dalej odkładają termin. Dziękuje za współpracę i życzę wytrwałości w dalszym (takim) podejściu do klienta!

Data dodania: 12/06/2014

Dodał: Bart

Ja też czekałem na fotelik dziecięcy do biurka ponad dwa miesiące, dostępny u innych sprzedawców od zaraz, na moje ponaglenia zero reakcji sklepu, pobrali pieniądze, a ty kliencie zapłaciłeś i nie jesteś więcej mile widziany w tym sklepie...

Data dodania: 16/05/2014

Dodał: CYRYL

Opinia neutralna
placówka zamknięta
Witam! Od trzech miesięcy użytkuję narożnik Bizzarto Genesis i tu pojawia się problem... Wypoczynek bardzo, ale to bardzo skrzypi-trzeszczy. Uważam, że jest to przegięciem w tak drogim wypoczynku po takim czasie. Nie wiem co robić w takiej sytuacji.

Data dodania: 15/05/2014

Dodała: Paulina




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona