Obsługa jest na bardzo wysokim poziomie. Jestem stałą klientką salonu kazar i zawsze jestem zadowolona. Ostatnio w wybraniu odpowiedniego modelu doradzał mi sprzedawca- mężczyzna- bardzo miły. Facet ma klasę i zna się na rzeczy.

Data dodania: 09/04/2013

Dodała: Marysia

Miałam buty 3 miesiące. W lutym złożyłam do reklamacji, gdyż pękła podeszwa i obcasach dosłownie w pół się złamał! Butów nie mam do tej pory a oni wzięli się za: naprawę obcasa i podeszwy. Absurd. Stracili klientów bo więcej nie kupimy nic u nich!!!

Data dodania: 19/03/2013

Dodała: Wieciekto

Towar bardzo miernej jakości- torebka przetarła się (dziury) po kilku miesiącach używania! Obsługa bardzo niemiła.

Data dodania: 08/01/2013

Dodała: danuta

Produkty jakościowo takie sobie - nie ma rewelacji. Jak na polską firmę ceny jednak bardzo wysokie i nie adekwatne co do jakości. Buty produkowane na całym świecie między innymi także w CHINACH!!! Wiem bo sama pracowałam w tej firmie.

Data dodania: 07/01/2013

Dodała: karolina260

Jakość produktów fatalna. W lakierowanej torebce za 800 zł, po niecałym miesiącu użytkowania w miejscu styku z bokiem zszedł cały lakier, a po nim farba. Reklamacji nie uwględniono, twierdząc, że to normalne zużycie skóry!

Data dodania: 28/12/2012

Dodała: Sylwia



 

Ceny nie są niskie, ale obuwie ciekawe.Obsługa szybka i miła.Reklamacja jedna na kilka-kilkanaście zakupów i załatwiona bez problemów.

Data dodania: 10/10/2012

Dodała: Anna

Witam kupilam w sklepie kazar dwie pary obuwia i dwie pary musialam oddac do reklamacji. Buty po miesiacu musialam zwruócic szkoda. Sklepu w Magnoli nie polecam

Data dodania: 12/08/2012

Dodała: sandra

Placówki są ok!!!!!!!!!! tylko z firmą jest coś nie tak. Kupiłam torebkę i złozyłam już trzecią reklamacje. Wczoraj otrzymałam informację, że ponownie torebka będzie naprawiona. Poprzednie naprawy były nieskuteczne. Żądałam zwrotu gotówki nie napraw

Data dodania: 11/07/2012

Dodała: hala

Buty w Kazarze faktycznie ładnie wyglądają, ale nie wszystkie spełniają swoje przeznaczenie. Kupiłem trzy pary i trzy pary zostały zareklamowane, przy czym ostatnia reklamacja została nie uwzględniona

Data dodania: 02/06/2012

Dodał: Rozczarowany

Fatalna obsługa. Nikt nie raczył mnie obsłużyć, mimo, że okrążyłam sklep 5 razy.

Data dodania: 23/05/2012

Dodała: Edyta




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona