Ocena negatywna - dla kuriera, który był zarozumiały, opryskliwy, niemiły. Ocena pozytywna - dla obsługi oddziału w Rybniku przy. Podsumowując - neutral.

Data dodania: 05/05/2013

Dodał: M.

Opinia neutralna
z jednodniowym poślizgiem, ale doszło w całości

Data dodania: 06/12/2012

Dodała: agnieszka

Przesyłka dostarczona , ale uszkodzona , kurier niemiły ! ! !

Data dodania: 04/06/2012

Dodała: Monika

DPD zmieniło adres Szczecin adres: Dołuje, ul. Stobno 74 Dział Obsługi Klienta telefon: 801 400 373 lub 22 577-55-55 Dział Obsługi Klienta czynny non-stop od poniedziałku godz. 6:00 do soboty do godz. 18:00 telefon dyżurny: 502-777-022

Data dodania: 04/02/2012

Dodał: eizo

Zamawiacie przesyłki nie wiecie jaką firma idzie paczka !!!!!!!!!!!!!kurier nie ma obowiązku dzwonić to jest tylko jego sprawa!!!!!!!!!!!!!

Data dodania: 14/09/2010

Dodał: Andrzej <666



 

Opinia neutralna
Witam! Z tego co tu wyczytałam to faktycznie cięzko sie dodzwonic do tej firmy. Na stacjonarny włączy sie sekretarka i na tym sie konczy. Znalazłam numer alarmowy do DPD dopiero tam połączyło mnie odrazu z dyspozytorką. Ten numer to:502-777-056

Data dodania: 01/09/2010

Dodała: sobotka

slaby kontakt

Data dodania: 20/05/2010

Dodał: dfs

Ludzie! Wy myślicie że kurier nie ma swojego życia? I będzie się z wami umawiał na 18 bo wtedy bedziecie w domu? jak wam nie pasuje godzina 13-15-16 to nie zamiawiajcie niczego. Kurier to tez czlowiek i rodzine rowniez ma!

Data dodania: 30/01/2010

Dodał: wezcie sie zastanowcie

Trochę nie chce im się jeździć po wioskach. Kasę biorą, ale odbierać trzeba samemu, tak z połowę przesyłek. A ogólną wadą DPD jest ich system komputerowy, gdzie adres jest wybierany po kodzie pocztowym , a nie po miejscowości.

Data dodania: 30/01/2010

Dodał: Wiesio




Poprzednia strona    1 2