Najgorszy sklep z butami jaki istnieje na świecie. Wprowadzają klientów w błąd, przedłużają reklamacje w nieskończoność.Złożyłam już 3 reklamacje na te same buty, wracają z reklamacji zniszczone bardziej niż były i nie naprawione.

Data dodania: 19/04/2011

Dodała: maniken

kozaki zakupione w sklepie były wyprodukowane z tak źle wyprawionej skóry,że po kilku dniach użytkowania skóra ta odbarwiła się i dziwnie powywijała! Składałam reklamację 2 razy...i nic z tego ;/Szczerze Odradzam.

Data dodania: 30/03/2011

Dodała: zawiedziona

buty może i ciekawe ale jakość marnie!!! reklamacje nie są uwzględniane.

Data dodania: 19/03/2011

Dodał: Klient

Byłam stałą klientką Prima Moda.W sumie mam w domu 4 pary butów PM i to są ostatnie 4. Prima Moda nie uznaje reklamacji, nawet gdy są w pełni uzasadnione. Odradzam. Jest dobrze dopóki z butami nic się nie dzieje. Z czystym sumieniem polecam Kazar,

Data dodania: 16/03/2011

Dodała: Marta W.

kupiłam czarne zamszowe pantofle, niestety po parokrotnym założeniu buty stały się za duże do tego stopnia, że już nie można w nich normalnie chodzić. Nie odpowiedziano także na mail, który wysłałam do firmy w tej sprawie.

Data dodania: 09/03/2011

Dodała: ww



 

Odradzam wszystkim, buty szybko się psują

Data dodania: 25/02/2011

Dodała: Koko

prima moda to porażka.dwa razy reklamowałam te same buty,pierwszy raz po dwóch tygodniach od zakupu, drugi cztery dni po odbiorze z reklamacji; każda reklamacja trwała min. 25 dni. Obsługa klienta we Wrocławiu to jakaś porażka- BUTY NIE NAPRAWIONE!!

Data dodania: 25/02/2011

Dodała: ala

Nie polecam tej firmy. Kiepska jakość(buciki rozpruły się po 2-ch tygodniach). Firma nie określa dokładnie,kiedy dokona naprawy gwarancyjnej. Obsługa w sklepie PM w G.Grunwaldzkiej bardzo sympatyczna, ale cóż może poradzić na taką politykę firmy

Data dodania: 21/02/2011

Dodała: Halina

Miałam niemiłe doświadczenia podczas gwarancji butów (2 pary). Panie z obsługi miały trudności z realizacją wniosku do gwarancji. Trudności były również ze znalezieniem butów w magazynie po zwrocie. Otrzymałam tel. o powrocie butów-nie było ich

Data dodania: 19/02/2011

Dodała: zawiedzona

PRIMA MODA NIE UZNAJE REKLAMACJI!!! Nie sztuka sprzedac \"piękne\" buty, ale sztuką jest poprowadzić cały proces obsługi klienta sprawnie od początk(od sprzedaży towaru) do rozwiązania zaistniałego problemu. Na tym polega fachowa obsługa

Data dodania: 17/02/2011

Dodała: Bilinia




Poprzednia strona    ... 8 9 10 11 12 ...    Następna strona