Bardzo niemiła obsługa...konsultant jest ignorowany...

Data dodania: 12/06/2012

Dodała: konsultantka

Opinia negatywna
brak kompetencji pracowników zwłaszcza w dziale wydawania paczek. wprowadzanie konsultantów w błąd, niemili, nie chcą odpowiadać za własne wypowiedzi.trzeba czekać długo na paczkę, a w razie jakichkolwiek problemów odp"nie poradze pani na to"

Data dodania: 09/06/2012

Dodała: dominika

Opinia negatywna
Ogromny brak profesjonalizmu pań pracujących w biurze. Wszystkie panie są nie miłe i mają klienta "gdzieś". W biurze nie ma nawet druków do reklamacji, nic więc dziwnego, że reklamowane produkty giną bezpowrotnie. Bałagan i zero odpowiedzialności!

Data dodania: 29/05/2012

Dodała: M

Opinia negatywna
A najgorsze z tego wszystkiego to kolor scian - biale???? ja sie pytam dlaczego???? co to psychiatryk???? no i komputer za darmo do zamowien???? i mozliwosc zwrotu towaru nawet uzytego???? co za firma ja sie pytam???

Data dodania: 28/05/2012

Dodał: foka

Przykro mi to pisać ale trafiłam na bardzo niemiłą konsultantkę.Dzięki tej pani zrezygnowałam z usług tej placówki.Wolałam przenieść się tam gdzie jest miła i fachowa obsługa.

Data dodania: 15/03/2012

Dodała: Alex



 

Drogie Panie Nie dajcie sie namowic na "zabieg pielegnacyjny dloni" w tym oriflame. Strata waszego czasu, a to zaden zabieg pielegnacyjny. Pani nawet nie dotknela moich dloni poza popryskaniem ich kolejnymi kosmetykami firmy oriflame.

Data dodania: 28/02/2012

Dodała: pyza

zła lokalizacja, czasami arogancka obsluga

Data dodania: 28/02/2012

Dodała: Ewa

Opinia negatywna
Tragedia! Zawsze trzeba czekać. Panowie potrafią stać na przeciwko i się wyśmiewać. A Panie nic nie robią. By otrzymać paczuszkę trzeba sobie troszku poczekać. Wstyd, że Oriflame takie osoby zatrudnia.

Data dodania: 03/01/2012

Dodała: Aga

Opinia negatywna
chciałam wymienić produkt, pani w ogóle nie wiedziała jak mam to zrobić, niekompetentna i dosłownie wredna, dopiero Pani na infolini doradziła jak wymienić.

Data dodania: 22/12/2011

Dodała: agnessa

Opinia negatywna
Obsługa jest tak "przeurocza",tak "kompetentna",tak "pomocna",tak "miła",że proponuję im porządne przeszkolenie z tzw.procedur,dobrych manier,przepisów jakie obowiązują w Polsce dot.dowodów tożs

Data dodania: 10/12/2011

Dodała: ewa




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona