Opinia negatywna
Kurier nie ma obowiązku dzwonić do klienta. Pani w Warszawce nie ma obowiązku podać numeru do kuriera. W ten sposób możemy jeszcze przez tydzień się szukać.

Data dodania: 23/06/2014

Dodał: sid

Ja tam nie mam problemów z tą firmą zawsze są ok.

Data dodania: 21/06/2014

Dodała: Iza

Od kilku godzin próbuje się dodzwonić na jakiś nr telefonu, wszystkie nieaktualne; ani w Jeleniej Górze, Wałbrzychu, Wrocławiu, ani w Warszawie...

Data dodania: 02/06/2014

Dodała: W.

w Elblągu nie ma oddziału UPS, najbliższy jest w Gdańsku

Data dodania: 23/05/2014

Dodała: klient

Opinia negatywna
W dobie dużej konkurencji firma działa kuriozalnie. Może to kwestia rejonu, ale za każdym razem, kurier reaguje niepomiernym zdziwieniem, że o godzinie 11.30 nie ma mnie w domu. Umówić się na dostawę popołudniowo/wieczorną dotąd mi się nie udało.

Data dodania: 12/05/2014

Dodała: izalis



 

BARDZO SPRAWNIE,ŚWIETNY KONTAKT I MIŁA OBSŁUGA.POLECAM UPS BIAŁYSTOK

Data dodania: 12/05/2014

Dodał: Bolo

Opinia pozytywna
Ogólnie spoko ludzie, mam zawsze kontakt od/do kuriera, zawsze są elastyczni co do godziny doręczenia. Nie miałem nigdy problemu z tą firmą. Inne firmy kurierskie nawet nie dorastają do pięt UPS-owi w obsłudze klienta. Pozdrawiam wszystkich!

Data dodania: 16/04/2014

Dodał: TT

Opinia pozytywna
Witam. Chciałbym podziękować państwa kurierowi.Ten Pan odniósł mi nadpłaconą przeze mnie niemałą jak dla mnie kwotę. Gratuluję firmie tak uczciwego pracownika. Będę polecał państwa firmę.

Data dodania: 10/04/2014

Dodał: Roman

Brak profesjonalizmu! Kurier niemiły! Dopiero za trzecim razem odebrałem nieuszkodzony towar (przy pierwszej dostawie kurier ręką zasłaniał dziurę w opakowaniu, z której wysypywał się towar!!!). NIE POLECAM innym, a sam będę unikał.

Data dodania: 09/04/2014

Dodał: Andrzej

wszystko ok

Data dodania: 02/04/2014

Dodał: Marek




Poprzednia strona    ... 9 10 11 12 13 ...    Następna strona