UPS Zielona Góra


Ulica: Rzeźniczaka 1
65-364, Zielona Góra, Polska

województwo lubuskie


Opinie o tej placówce (1.60/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

4

1

25

 

Kontakt telefoniczny

Telefon 665 357 050


Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci UPS.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci UPS.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci UPS.

 

Adresy placówek sieci UPS Zielona Góra.



 

 

Opinie Internautów o placówce "UPS, Rzeźniczaka, 65-364, Zielona Góra" należącej do sieci "UPS"

 

Opinia negatywna
dnia 3.08.2017 kurier chciał wezwać policję gdy chciałem sprawdzić, co jest w paczce (zapłacona przesyłka)-SZOK !!!!!!!!!!!!!!

Data dodania: 03/08/2017

Opinia negatywna
Nie zwracaja uwagi na kody pocztowe dlatego przesylki nie dochodza. zawsze place za doreczenie paczki a w rezultacie musze odebrac ja osobiscie.

Data dodania: 16/11/2015

Opinia negatywna
Opinia negatywna ze względu na brak możliwości kontaktu z kurierem nawet przez firmę. w innych firmach nie ma problemu w razie potrzeby paczkę można odebrać w umówionym miejscu. A w firmie twierdzą, że nie mają kontaktu z kurierem. Śmieszne.

Data dodania: 23/10/2014

Opinia negatywna
kultura osobista kuriera odbierającego przesyłkę i poziom obsługi w jego wykonaniu pozostawiał wiele do życzenia!

Data dodania: 12/08/2014

Opinia negatywna
Brak profesjonalizmu! Kurier niemiły! Dopiero za trzecim razem odebrałem nieuszkodzony towar (przy pierwszej dostawie kurier ręką zasłaniał dziurę w opakowaniu, z której wysypywał się towar!!!). NIE POLECAM innym, a sam będę unikał.

Data dodania: 09/04/2014

Opinia negatywna
brak profesjonalizmu. Kurier niemiły. STANOWCZO NIE POLECAM!

Data dodania: 11/02/2014

Opinia pozytywna
Przesyłka z oznaczeniem UWAGA SZKŁO zawierająca drogi elektroniczny sprzęt kosmetyczny o wadze 50 kg wypada kurierce z rąk przy dowozie. Sprzęt nie działa...

Data dodania: 08/02/2014

Opinia pozytywna
Najlepsza firma kurierska w ZGA!

Data dodania: 26/10/2012

Opinia pozytywna
Nie wiem skąd u Państwa te negatywne opinie. Współpracuję z kurierem. Zero najmniejszych problemów, kontakt z kurierem dobry, przyjeżdża o stałych porach po odbiór przesyłek, dla mnie rewelacja, konkurencja się chowa. Pzdr.

Data dodania: 10/12/2011

Opinia negatywna
Totalna porażka - przesyłka z oznaczeniem UWAGA SZKŁO zawierająca drogi elektroniczny sprzęt kosmetyczny o wadze 50 kg wypada kurierce z rąk przy dowozie . Sprzęt nie działa

Data dodania: 01/12/2011

Opinia negatywna
Brak kontaktu z kurierem. Powinni chociaz sms wyslac czy maila ze beda dnia tego czy o tej godzinie.... nic ...tylko czekac con,3 dni w domu.... nigdy wiecej...

Data dodania: 23/08/2011

Opinia neutralna
ups-ogromny minus za brak kontaktu z kurierem siedz w domu i czekaj! Ale zgadzam sie ze siudemka jest jeszcze gorsza- tam doreczaja tylko raz za drugia probe doreczenia chca ok25zł a za przetrzymanie paczki przez noc dwa razy tyle! Wole DHL

Data dodania: 04/02/2011

Opinia negatywna
Otrzymałem niedawno przesyłkę w której miałem komputer laptop był bardzo dobrze zapakowany oznaczony dużą kartką jako szkło ale przy otwarciu była z boku uszkodzona obudowa jak by nieźle ktoś przywalił na szczęście jeszcze działa .

Data dodania: 04/01/2011

Opinia negatywna
Dzwoniąc pod numer podany w kontakcie sekretarka odpowiada NIEMA TAKIEGO NUMERU.

Data dodania: 03/01/2011

Opinia pozytywna
wszyscy jesteście laikami w tym temacie i nic wiecie o kurierce ,jeżeli uważacie ,że ups jest zły polecam wam sódemkę.Powodzenia!!!!

Data dodania: 02/01/2011

Opinia negatywna
przesyłki kurierskie tej firmy to totalna porażka, nie są nigdy na czas, jestem konsultantką Avonu i już kilka razy otrzymałam paczkę w opłakanym stanie, nigdy nie wiadomo kiedy kurier się pojawi i o której godzinie. TRAGEDIA

Data dodania: 16/12/2010

Opinia negatywna
nie dotarła do mnie przesyłka, czekam już drugi tydzień. Na stronie monitorowania wpis, że kurier trzy razy nie zastał odbiorcy i paczka wraca do nadawcy. A fakt jest taki że kurier nie był ani razu!!! nie wspominając juz o braku avizo. TRAGEDIA!!!

Data dodania: 06/12/2010

Opinia negatywna
niestety musze dołaczyc do grona niezadowolonych klientow paczka na stronce jako doreczona pani poinformowala mnie \"niech sie kurier tlumaczy\" paczka ktora miala byc w piatek prawdopodobnie dopier dzis dotrze totalny burdel ignorancja i niewiedza

Data dodania: 06/12/2010

Opinia negatywna
SŁABA OBSŁUGA!!!! Na bardzo ważną przesyłkę czekałam 2 tygodnie. Oczywiście bez najmniejszej informacji ze strony ups co się z nią dzieje. Najgorsza firma z jaką miałam styczność. Nikomu nie polecam.

Data dodania: 06/11/2010

Opinia negatywna
Potwierdzam opinie poprzedników. Błędny adres, telefon. Po długim poszukiwaniu kontaktu otrzymuję informację, że na kuriera mam czekać cały dzień do godz.19. (paczka przybyła o godz.5). Nie ma kontaktu telefonicznego z kurierem. Duży negatyw!

Data dodania: 05/10/2010

Opinia negatywna
Skandaliczna obsługa klenta na infolini żadnych informacji o przesyłce tylko to że może dojechac do 19.00 Kto w piątek o 19 siedzi w firmie i czeka na przesykę, skoro firma pracuje do 16.00? Lekceważenie klienta totalne, brak tel do odziału,

Data dodania: 16/07/2010

Opinia negatywna
Nieodpowiedzialny kurier.Przesylke pozostawil u zupelnie obcych ludzi.Na awizo nie było żadnych danych, ani adresu odbiorcy ani tel. kontaktowego z kurierem, tylko infornacja\"Paczka u sąsiada pod 3\". Sąsiadka była zaskoczona,żadnej paczki nie miała

Data dodania: 22/06/2010

Opinia negatywna
ABSOLUTNY BRAK KONTAKTU !!! 1. Telefon podany na tej stronie nie istnieje. 2. Kurier zostawiając awizo nie podaje numeru telefonu do kontaktu. 3. To jak można skontaktować się z firmą WIDMEM ?

Data dodania: 19/04/2010

Opinia negatywna
Obsługa klienta fatalna. Jako klient mam prawo wiedzieć o której godzinie dotrze moja przesyłka i polityka braku lokalnego kontaktu z biurem lub kurierem to totalne lekceważenie.

Data dodania: 09/02/2010

Opinia negatywna
Cała odpowiedzialność za jakiekolwiek kłopoty w dostarczeniu przesyłki spadają na nadawcę. Kurier czy Państwo z Działu Obsługi Klienta uważają, że wszystkie formalności to sprawa klienta i kropka.

Data dodania: 07/12/2009

Opinia negatywna
Rozwalili paczke drugi raz

Data dodania: 03/12/2009

Opinia negatywna
Tragedia. Bylem w Przylepie po przesylke, bo oczywiscie kurier juz nie mial czasu zboczyc z trasy i mi zostawic. Dostac sie do magazynu to poprostu miazga. Obok jest kilka-kilkadziesiat firm z dokladna informacja o tym jak tam trafic, a do UPS nic.

Data dodania: 18/09/2009

Opinia negatywna
to najgorsza firma kurierska z jaką miałem doczynienia, już prawie miesiąc czekam na kuriera po zgłoszonej reklamacji, chociaż podawali że mają na to 7 dni, nie polecam nikomu tej firmy

Data dodania: 25/05/2009

Opinia negatywna
Skandal.... człowiek chce odebrać przesyłkę osobiście - nie może (miła Pani informuje w rozmowie telefonicznej: "magazyn się z Panem skontaktuje") do kuriera nie podają numeru telefonu, a on przyjeżdża kiedy chce... Najgorsza firma kurierska!

Data dodania: 27/04/2009

Opinia negatywna
zla obsluga klienta

Data dodania: 26/11/2008


Łącznie oddanych głosów na UPS: 30, średnia ocen: 1.60/5