ci ktorzy narzekaja powinni sami pracowac w kurierce zobaczyc jak to jest dzwigac paczki na 8 pietro i miec usmiech na twarzy przy tym a jesli nie odp wam ze kurier jest zmeczony jezdzcie po swoje karmy np sami

Data dodania: 28/03/2017

Dodała: gafka

dzwonię na znany mi numer telefonu stacjonarnego. Słyszę komunikat, zmieniono numer na 54 233 08 10. Dzwonię i co i nic. zgłasza się sygnał faxu. Jak mam się z państwem połączyć.

Data dodania: 06/06/2016

Dodał: stanisław

Pani z punktu wysyłkowego bardzo miła, udzieliła mi informacji, jednak postawa kuriera - tragedia! Mimo informacji, że paczkę można zostawić w recepcji i podanego numeru kontaktowego zostało jedynie awizo...

Data dodania: 12/02/2016

Dodała: Kara

Wszystkim ktorzy pisza bezsensowne opinie i nie potrafiacy wspolpracowac z firmami kurierskimi proponuje zakupy w sklepach, z reszta tam tez pewnie wam sie nie spodoba pan/pani zza lady...

Data dodania: 26/09/2015

Dodał: kk

Kurier był sympatyczny i upomnienie, że nie dostarczył paczki pod inny adres uzgodniony z nim przez telefon (zapomniał?) przyjął z pokorą. Problemy z logistyką. Kurier tez człowiek i to strasznie zabiegany dla mało wyrozumiałych polecam paczkomaty:)

Data dodania: 25/03/2015

Dodał: Zer0



 

W grudniu zamawiałam paczkę i otrzymałam ją po 4 dniach, było OK. A 3 stycznia zamawiałam kolejną, dzisiaj mamy 10.01. i jeszcze jej nie dostałam. GLS wysłało maila, że przewidywany termin dostawy to 12.01. GLS jakiś ospały w tym nowym roku...

Data dodania: 10/01/2015

Dodała: Agata

kurier gls. drodzy odbiorcy, z pewnością wiele z waszych uwag jest uzasadnionych. należy jednak pamiętać, że zamawiając przesyłkę trzeba się liczyć z choć minimalnym zaangażowaniem w jej odbiór. Pomyślcie o tym zanim napiszecie kolejny negatyw

Data dodania: 02/01/2015

Dodał: mmmmmm

Ludzie byłem kurierem gls około dwóch lat, robiłem dziennie od 50 do 100 adresów i około 300km dziennie minimum, was nigdy nie było w domu. Pomyślcie trochę jakbym do każdego dzwonił i się umawiał to z bazy może po południu bym ruszył.

Data dodania: 15/10/2014

Dodał: bombel

Pracowałem jako kurier i wszystkim wam drodzy klienci mogę powiedzieć, że zachowanie kurierów nie jest ich winą. Stres jakim są poddani i przeciążanie pracą musi się odbić na nich i odbija się na jakości pracy...

Data dodania: 01/10/2014

Dodał: wlado

Do klientów GLS Zwracam uwagę że my kurierzy też jesteśmy w pracy , też mamy domy i rodziny a skoro mieliście już nieprzyjemności z firmą to po co dalej zamawiacie skoro wiecie że sobie i kurierowi zdrowia napsujecie.

Data dodania: 30/09/2014

Dodał: GLS




1 2 3 4 5    Następna strona