NA NUMERY KTÓRE SĄ PODANE NIE DA SIĘ DODZWONIĆ PRZEZ CAŁY DZIEŃ !!! MASAKRA !!!

Data dodania: 17/05/2016

Dodał: LOKO

Konsultantki są fajne i miłe, aigdy nie czekałbym 2 godz w kolejce po doładowanie 25 zł albo z powodu zniknięcia 5 groszy z konta. Nie rozumiem niektórych ludzi.

Data dodania: 12/05/2016

Dodał: Kozak

Jak dla mnie bardzo sympatyczna i miła obsługa. Kolejki są spore, co jest jedynym minusem tej placówki. Jednak warto zauważyć że każdy z nas przychodzi do Salonu z innym problemem, który nie zawsze jest taki prosty i szybki w obsłudze jak sądzimy.

Data dodania: 12/05/2016

Dodał: zadowolony klient

przedłużyłam umowę. abonament miał nie przekraczać 50 zł. i nie przekracza, ale pani zapomniała wspomnieć, że za telefon muszę płacić co miesiąc 17 zł!

Data dodania: 11/05/2016

Dodała: precz z orange

Brak kompetencji totalny pracownicy nie wiedza co mówią i nic nie potrafią załatwić ,kierownik śmieje sie z tego

Data dodania: 06/05/2016

Dodała: basia



 

masakra, wieczne kolejki , telefonów nie ma komu odbierać!

Data dodania: 30/04/2016

Dodała: przemyślanka

Masakra co za obsługa w ogóle brak kompetencji! 3 stanowiska w którym jeden rozmawia o sprawach osobistych, druga nie umie napisać umowy a trzeci udaje ze coś tam pisze MINI salon duszno i .bez solidnych pracowników,.

Data dodania: 29/04/2016

Dodała: xx

POWIEM KRÓTKO....PO PROSTU PORAŹKA!!

Data dodania: 29/04/2016

Dodała: MAGDA

Opinia negatywna
Obsługa katastrofa, panie niemiłe, niekulturalne, odsyłają do instrukcji obsługi, zamiast zainteresować się problemem z którym klient przyszedł. Telefonów nikt nie odbiera.

Data dodania: 28/04/2016

Dodała: Anna

Opinia negatywna
W dniu 28.04.2016r. córka przyszła do salonu po poradę, ponieważ nie mogła aktywować nowo przesłanej karty nano została niegrzecznie odesłana instrukcji obsługi.

Data dodania: 28/04/2016

Dodała: Anna




Poprzednia strona    ... 15 16 17 18 19 ...    Następna strona