obsluga klienta ..tragiczna pani bardzo nie mila z wielka laska udziela informacji

Data dodania: 13/07/2016

Dodał: piotr

dno

Data dodania: 12/07/2016

Dodał: alek

DNO

Data dodania: 12/07/2016

Dodał: MAX

Chcesz zadzwonić? Nie da się! Chcesz coś załatwić? Nie da się!

Data dodania: 12/07/2016

Dodał: Maciej

Bardzo nie miła obsługa, nie potrafią konkretnie odpowiedzieć na zadane im pytanie, nie odbierają telefonów. Nie dziwię się ze nie ma tam kolejki. Byłam i bardzo żałuję. Zostałam wysmiana przez nich. Wychodząc mnie obgadaly

Data dodania: 05/07/2016

Dodała: Kamila



 

Obsługa niemiła, brak kompetencji i poszanowania dla klienta. Oczekiwaliśmy ponad 40 min. bo 1 pani na kasie patrzyła w sufit i ziewała, 2 pani wyszła na pasaż pogadać przez telefon, a gdy wróciła to bardziej interesował ją klient obok. Omijać!!!

Data dodania: 02/07/2016

Dodała: Anna

Szanowni Państwo aktualny nr do Salonu: ⁠⁠⁠413321034 Pod ten nr można się dodzwonić bez problemu w godz. 9-21 od pon do sob a w niedz. w godz. 10-20. Zapraszam do kontaktu.

Data dodania: 22/06/2016

Dodała: Pracownik

Tragedia -opieszałość obsługi,niekompetencja.Albo płacą im marnie,albo personel uważa ,że nie muszą się wysilać.ORANGE walczy o klienta-a punkty mają to gdzieś

Data dodania: 21/06/2016

Dodała: Ruda

Totalne dno, brak kompetencji, niedoinformowanie pracowników....

Data dodania: 21/06/2016

Dodał: kluk

W ciagu 1 miesiąca kilkakrotnie dzwonilam pytajac czy moge kupić karte do dekodera telewizyjnego.Odpowiedziano mi ,ze tak ale karty tej nigdy nie bylo w salonie.Co robią pracownicy skoro nie zamawiają tego o co pyta klient?

Data dodania: 19/06/2016

Dodała: JAGODA




Poprzednia strona    ... 13 14 15 16 17 ...    Następna strona