Rotacja pracowników, każdy nowy niewiele wie, albo nic. Co do innych Salonów. W jednym z poniższych kolega porównał salon w podkowie. Jest tam koleś, który z 10 lat juz pracuje w tej firmie i jest konkretny. Widocznie trafiles na kogos nowego...

Data dodania: 27/09/2010

Dodał: Pankracy

Wszystko byłoby ok gdyby pracownicy jeszcze odbierali telefon. jest jeden numer i w dodatku włącza się tylko fax a wiem ,że konsultanci są w placówce. Nie ładnie tak traktować klientów.

Data dodania: 09/09/2010

Dodała: WIKI

Zwracam firmie honor, w poprzedniej negatywnej opini napisalam,ze po naprawie telefonu zaginela dodatkowa karta pamieci 4 gb. Po rozmowie z serwisem okazalo sie , ze owa karta znajduje sie w ksiazeczce gwarancyjnej:). Ale dodzwonic sie to szok

Data dodania: 30/04/2010

Dodała: marzena

personel stale sie zmienia brak podejscia do klienta

Data dodania: 24/04/2010

Dodał: mati

MOGĘ DODAC ŻE PEWNA KONSULTANTKA JUZ NIE PRACUJE W TYM SALONIE.....ale sa inni moze nie nabrali złych praktyk ;)

Data dodania: 18/03/2010

Dodała: neoto



 

Jak kazda instytucja TP czy telefonicznie czy osobiscie trzeba sie swoje wyczekac...

Data dodania: 21/01/2010

Dodał: Arni

placówka jak każda inna,ale personel nie zbyt przyjazny i miły...

Data dodania: 11/01/2010

Dodała: rysiu

W kolejce spędziłam ponad 2 godziny (2 w kolejce). Masakra!!! Wielki Negatyw. Konsultantka wynagrodziła mi stracony czas, rozwiązaniem mojego problemu szybciej niż się spodziewałam, za co bardzo dziękuję- wilki pozytyw. W sumie-NEUTRAL

Data dodania: 03/11/2009

Dodała: CONSUELO

dzwoniac do salonu po fakturę czy wysłanie fax'u jest nierealne gdyz to jest telefon do recepcji.Czyli info nt:-godziny otwarcia lub checi umówienia się na wizytę z wybranym konsultantem.pozdrawiam

Data dodania: 22/10/2009

Dodała: Konsultant Orange C.H Alfa

ok, chociaż zawsze może byc lepiej..

Data dodania: 20/10/2009

Dodała: konio99




Poprzednia strona    ... 2 3 4 5 6    Następna strona