Nie można się dodzwonić, mówi mi automat, że nie ma takiego numeru

Data dodania: 16/01/2018

Dodała: nitka

A o którą Panią chodzi?Bo my byliśmy w niedzielę (!) pytać o ofertę i chwilę musieliśmy poczekać bo był ktoś przed nami ale za ten czas poszliśmy zrobić zakupy. Obsługa szła sprawnie jak na jedną osobę, w dodatku w NIEDZIELĘ (obsługiwała ta grubsza)

Data dodania: 20/03/2016

Dodał: Nikuś

Tylko jak zwykle wyje.............. na odbieranie tel po za tym ok po co podawac nr kontaktowy salonu jak nigdy nie odbieraja zal ku.... zal

Data dodania: 22/02/2016

Dodał: srymobile

Niestety, po dość dobrej obsłudze na miejscu, nie ma szans, aby się dodzwonić, celem uściślenia pewnych spraw. W punkcie pustki, ale nie zadzwonił ani jeden telefon. Prawdopodobnie jest wyłączony. W Galerr Krakowskiej odebrali bez problemu.

Data dodania: 11/02/2016

Dodała: GT

Obsługa dość dobra ale z dodzwonieniem się są duże problemy

Data dodania: 02/09/2015

Dodał: Pablo



 

Po co stać w kolejkach skoro jest też nowy punkt w Galerii Brama Mazur czynny od 9 do 21

Data dodania: 06/02/2015

Dodał: klient

Salon sprzedaży to nie infolinia, pracownicy obsługują klientów na miejscu,a nie czekają na wasz telefon. Pierwszeństwo w obsłudze ma klient na miejscu! Może trochę wyrozumiałości dla tych ludzi,a nie od progu zaczynacie krzyczeć, że coś jest nie tak

Data dodania: 06/12/2014

Dodała: M

kontakt telefoniczny utrudniony, ponieważ ten ze strony internetowej jest nie aktualny.

Data dodania: 26/06/2014

Dodała: Lusia

To, że nie odbierają każdego telefonu to trzeba trochę ruszyć głową, to jest salon nie hotline. Z niektórymi sprawami odsyłają do Warszawy, bo rzeczywiście nie jest to salon firmowy, ale to, że widnieją na stronie jako salon to już wina T-Mobile.

Data dodania: 18/03/2014

Dodał: Zenek

ciesze się, że poczytałam opinie innych, wybierałam się do nich, bo chciałam zmienić sieć...ale rezygnuję!!!

Data dodania: 10/01/2014

Dodała: joga




1 2 3 4    Następna strona