beznadziejna obsuga niekompetencja totalna

Data dodania: 12/06/2016

Dodała: kate

za długi czas oczekiwania na rejestracje numeru i wymianę karty sim

Data dodania: 07/06/2016

Dodał: jan

U mnie pozytywnie. Już kilka spraw w przeciągu dłuższego czasu załatwiłem więc nie wiem skąd te negatywy.

Data dodania: 30/05/2016

Dodał: Przemek

polecam placówkę na podniesienie sobie ciśnienia! za ladą dwóch ..jeden nie ma uprawnień na doładowanie telefonu.. drugi prowadzi kilkunastominutową, głupią dyskusję z klientem......no i fajnie!

Data dodania: 19/05/2016

Dodał: Mieczysław

t mobile dno.trzeci raz zepsuł się router nikt się nie poczuwa do winy abonament trzeba placic a internetu nie ma.z daleka od nich

Data dodania: 17/05/2016

Dodał: gogo



 

bylam przedłuzyc umowę ,wybrałam telefon i prosiłam o oferte ,pani nawprost drzwi obiecała że poszuka odpowiedniej oferty do tego telefonu i zadzwoni minęły 2 tygodnie i zadnej odpowiedzi żenada

Data dodania: 17/05/2016

Dodała: elzbieta

Obsługa bardzo niemiła. Klienci biznesowi obsługiwani poza kolejnością (w momencie gdy ich punkt był nieczynny). Lekceważenie klientów indywidualnych. Brak kontaktu z kierownikiem placówki na prośbę klienta.

Data dodania: 16/05/2016

Dodał: wold

Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Od wielu lat jestem Ich klientką. Zawsze mogę liczyć na fachową poradę. Polecam.

Data dodania: 01/05/2016

Dodała: dana

Jak bylem w sklepie to w wolnej chwili telefony byly odbierane. Natomiast jako klient punktu wolalbym zeby zajmowano sie mna kiedy jestem w sklepie przy stanowisku a nie bawiono sie w infolinie. Co do obslugi nie mam zastrzezen jest ok.

Data dodania: 01/05/2016

Dodał: Edek

Brak dobrych chęci w udzielaniu porad i pomocy tym samym brak szacunku do klienta. Masakrycznie długi czas obsługi. W obecnych czasach żenujący poziom.

Data dodania: 26/04/2016

Dodała: Mariola




Poprzednia strona    ... 11 12 13 14 15 ...    Następna strona