Bardzo wredna obsługa

Data dodania: 07/01/2016

Dodał: tomasz

Odradzam. Pomijam już lanie na stałych klientów przez sieć. Przy przedłużaniu oferty miałam opcje wyboru darmowej dodatkowej usługi(co okazało się kłamstwem). Durne 5 zł ale na fakturze się pojawiło, jasne dezaktywuję ale to jest oszustwo.

Data dodania: 04/01/2016

Dodała: niezadowlona

przyjazna i profesjonalna obsługa

Data dodania: 02/01/2016

Dodała: Marianna

nie odbierają telefonów

Data dodania: 29/12/2015

Dodał: bogdan

Może i nie zawsze odbierają ale i tak idzie się dodzwonić najszybciej z wszystkich salonów . 3go maja, millenium - tam się nie ma szans dodzwonić . pzodrawiam

Data dodania: 28/12/2015

Dodał: plusers



 

Obsługa nieprzyjemna arogancka nie mająca nic wspólnego z jakąkolwiek wymaganą kulturą osobistą zarówno mężczyzna jak i kobieta , ,polecam zainteresowanie się tym centrali.

Data dodania: 21/12/2015

Dodał: ssc

Jeszcze jak pracowała tam blondynka to dało sie wszystko załatwic a teraz jak ta pani odeszla ciezko jest sie dogadac juz nie mowiac o nowej osobie ktora tam pacuje to jakies nieporozumienie (zly czowiek na zlym stanowisku)szkoda bo bylo tam miło

Data dodania: 20/12/2015

Dodała: tak totak

MASAKRA KATASTROFA CAŁKOWITA ANTY REKLAMA USŁUG I SPRZĘTU OFEROWANĄ PRZEZ SIEĆ T MOBILE

Data dodania: 20/12/2015

Dodała: rozczarowana

Chciałem oddać telefon do naprawy, pani mówi że jest nowa i nie może mi przyjąć telefonu bo nie przeniosłem faktury, ok pojechałem po fakturę zakupu a pani z panem gburem mówi mi że nie przyjmą mi bo nie przeniosłem gwarancji a wystarczy tylko dowód

Data dodania: 17/12/2015

Dodał: Stop ignorancji

nie odbieraaj telefonu stacjonarnego, reklamacja miał być do 14 dni minal miesiąc i cisza

Data dodania: 16/12/2015

Dodała: beata




Poprzednia strona    ... 17 18 19 20 21 ...    Następna strona