Jest mi przykro doładowywałam 23.12.2016 o godz.13-13-30 i do tej pory za 10 zł. mi nie doładowano

Data dodania: 27/12/2016

Dodała: Elżbieta

Jak czytam te komentarza dotyczące pracownikow w tym punkcie to zaczynam sie zastanawiać kto je wystawia, masakra. Korzystam z usług praowników tego sklepu i jestem bardzo zadowolony.

Data dodania: 17/12/2016

Dodał: Marcl

obsługa wręcz nie miła w niczym nie chce pomóc choć z biura obsługi mówili ze mam podejsc do salonu żeby to załatwili .dlatego dużo osób chce odejść z tej sieci bo ma już jej dosyć

Data dodania: 14/12/2016

Dodała: karina

Nie polecam tej palcówki. Oddałem telefon na gwarancji Pani z salonu zadzwoniła że jest mechaniczne uszkodzenie telefonu, którego nie widziała jak telefon oddawałem. Nie zapisała tego, a wogóle nie pamięta nic. Także załatwili mi telefon.

Data dodania: 13/12/2016

Dodał: Przemek

Lipiec 2016 obsługa tam pracujaca to porazka Brak kompetencji , lekcewazace podejscie do klienta wrecz arogancja . Cytat \"pan sobie kupi gdzieś nowy telefon na tą wada gwarancji niema \" szok że taka obsługa ma kontakt z klientami . Inny salon pomóg

Data dodania: 14/11/2016

Dodał: dziadek



 

Byłem klientem tego Salonu tak byłem i już nie będę.Trafiłem na bardzo niesympatyczna Panią. Pani Ta dała mi odczuć że plotkowanie i przesiadywanie na innych stoiskach jest ważniejsze niż klient.Jestem zdecydowanie na nie.

Data dodania: 09/11/2016

Dodał: MAREK

Pełen profesjonalizm, uprzejmość, że aż miło załatwiać sprawę. Wszystko przy tym z uśmiechem na twarzy miłej Pani. Szczegółowa, cierpliwa informacja co i jak zrobić. Pozdrawiam serdecznie personel tej placowkii.

Data dodania: 08/11/2016

Dodała: Wictoria

Nie polecam a wręcz ostrzegam!!!!! nie ma pojęcia o naprawach telefonów. Uszkodzili mi telefon wiec w zamian wzięłam drugi gorszej jakości miesiąc temu maż zaniósł tel uszkodzili kolejny oddała w częściach pierwszych Nie da się naprawić

Data dodania: 07/11/2016

Dodała: Arleta

Ludziom tam pracującym mocno się w głowach poprzewracało. Kultura na niskim poziomie T-Mobile wydaje miliony na reklamy, a traci klientów przez kiepską i prostacką obsługę.

Data dodania: 04/11/2016

Dodała: Niezadowolony klient

Opinia negatywna
Strasznie niesympatyczny personel, który wręcz krzyczy na klienta od wejścia. Telefonu nie odbierają bo i po co. Dramat na każdej płaszczyźnie

Data dodania: 29/10/2016

Dodała: Klientka




Poprzednia strona    ... 6 7 8 9 10 ...    Następna strona