..je kupiłam. Szkoda tylko, że gdy kupowałam je właśnie w CH Złote Tarasy i reklamowałam słuchawki w innym mieście w ich placówce, to nie było problemów ze zwrotem pieniędzy, bo szkoda nienaprawialna. DNO!

Data dodania: 27/11/2015

Dodała: TwinkleStar268

Oddałam im słuchawki ze względu na usterkę i byłam zmuszona czekać miesiąc na naprawę, czyli w tym przypadku, aż mi dadzą nowe, żeby po miesiącu znów się zepsuły. A jak powiedziałam, że chcę tym razem zwrot pieniędzy, to mi kazali jechać tam, gdzie.

Data dodania: 27/11/2015

Dodała: TwinkleStar268

Zrobiłem zakupy przez internet i niestety zamówienie obsługiwał sklep na Targówku. Brak kontaktu z obsługą od miesiąca czekam na wyjaśnienie na razie bezskutecznie.

Data dodania: 26/11/2015

Dodał: Mariusz

Dlaczego tak duży sklep nie może zorganizować normalnego połączania telefonicznego (stacjonarny/komórka) jest jedynie kontakt przez infolinie???

Data dodania: 21/11/2015

Dodała: Iwona

Sprzęt ustawiony okropnie gdy sprzedawca wyjmował tablet wypadło 10 innych omało co nie przewruciłem całej wierzy mac bookòw

Data dodania: 15/11/2015

Dodał: Lenovo S8-50



 

Podczas zakupu tabletu sprzedawca powiedział że występuje tylko żòłty a po otwarciu w domu okazało się że jest czarny a w internecie znalazłem jeszcze niebieski i biały mieszkam daleko od poznania więc go już nie zwracałem

Data dodania: 15/11/2015

Dodał: Lenovo S8-50

Brak realizacji zamówienia interenetowego w terminie- zamawiając 22-go do dzisiaj 28-go nie otrzymałem przesyłki. Opłacona została od razu, brak kontaktu telefonicznego - po upomnieniu się - odp: skontaktują się z panem pracownicy, negat

Data dodania: 28/10/2015

Dodał: Kupującyprzez internet

Odmówiono mi przyjęcia reklamacji towaru ze względu na wg pana z serwisu \"nieczytelny paragon\" . Powiedział, że nie może rozczytać daty (podczas gdy nikt inny nie miał z tym problemu) a potw.zapłaty kartą mogło dotyczyć innej transakcji...

Data dodania: 26/09/2015

Dodała: eee

Na moich oczach bardzo odbyła się bardzo przykra sytuacja, kiedy byle jak został potraktowany klient ze względu na swój wiek - śmianie się za plecami, brak chęci pomocy. Dzięki za takie sceny jak z patologicznego podwórka, pójdę obok do konkurencji.

Data dodania: 11/08/2015

Dodał: freak

kiedyś bym poleciła ten sklep bo była bardzo miła obsługa zawsze uśmiechnięta i zawsze coś doradzili.ciągle coś kupowałam na dziale AGD u pana Michała ale niestety już tam nie pracuje.widać ze pracownicy sa źle traktowani i im się po prostu nie chce

Data dodania: 13/05/2015

Dodała: Magdalena




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona