Czekałem na realizację reklamacji prawie dwa miesiące. Przez cały ten czas byłem zbywany. Najpierw, że reklamacja jest rozpatrywana, później że nie mogą odnaleźć urządzenia, a na końcu, że reklamacja została przeterminowana.

Data dodania: 03/03/2017

Dodał: Prochu

Chciałem wyrazić opinie o tym jak przebiega realizacja gwar. w tzw. sklepie \"SATURN\"ale nie wiem jak opisać brak kompetencji sklepu \"Staurn\" kiedy mogę użyć tylko 250 znaków.Każde łajdactwo ma więcej niż 250 znaków. I nawet zakpić nie mogę bo 250

Data dodania: 01/02/2017

Dodał: czyjestesciezadowolenizsiebie?

Kupno kuchenki gazowej (11.01.17), transport i jej podłączenie zostało opłacone w Saturnie. Podłączenie zostało źle wykonane - ulatnia się gaz. Zgłosiłem reklamację telefonicznie. Reklamacja została olana. Nikt się nie zgłosił do dnia dzisiejszego.

Data dodania: 29/01/2017

Dodał: Aleksander

mnie olali jak chciałem wykorzystać przedłużoną gwarancje plus ostrzegam przed dokupowaniem tego Jest tam zapis ze sklep według własnego uznania może stwierdzić ze naprawa jest za droga i koniec nie naprawi Opinnia z iPad-em to pracownik zapewne ;)

Data dodania: 06/12/2016

Dodał: Maciej

Dziś byłem w Saturnie na Targówku i powiem WoW! wygląda jak z inne planety. Ostatni raz byłem w styczniu po nawigację na ferie i wyglądał tak samo jak inne sklepy. Bardzo czysto i przejrzyście aż chciało się oglądać ten sprzęt a zakupiłem iPad a :)

Data dodania: 16/11/2016

Dodał: Krystian



 

Serwis w Arkadii to niekompetentni i niesympatyczni ludzie. Dział Obsługi Klienta ignoruje według szablonu.Zgubili stację parową, którą dostali do naprawy gwarancyjnej i zwodzą mnie od ponad dwóch tygodni.

Data dodania: 02/11/2016

Dodała: Oszukana

W 30 dniu od daty zakupu chciałam zwrócić akumulatory.Usłyszałam,że w 30 dniu zwrot nie zostanie przyjęty i że opakowanie jest rozpieczętowane.To jak niby miałam sprawdzić?I 29 dni na zwrot???Pracownik był b. nieprzyjemny.35zł w błoto.

Data dodania: 01/11/2016

Dodała: furtuna

Oddałem playstation bez żadnej rysy na obudowie a wrócił do mnie z pękniętym rokiem i twierdzą że to moja wina ! Chciałem zwrot kasy albo wymiana to oczywiście nie ma podstaw do wymiany !!! TRAGEDIA OSTATNI RAZ COŚ TAM KUPIŁEM!

Data dodania: 30/10/2016

Dodał: Były klient tego burdelu

Bardzo dobra obsługę w Punkcie Obsługi Klienta Saturna w Arkadii. Kupiłem tuner satelitarny SMART-HD+. Niestety w zestawie była zużyta już karta (wykorzystany miesięczny okres bezpłatny) . Bez dyskusji w 5 minut oddano mi pieniądze. Bardzo dziękuję

Data dodania: 30/10/2016

Dodał: Klient sklepu

Saturn konsekwentnie zaprzeczał, że w zakupionym telewizorze jest usterka. Serwis naprawiał sprzęt 3 razy. Trwało to ponad 70 dni. Pracownik odmówił przedłużenia gwarancji. Pierwszy i ostatni zakup w Saturnie.

Data dodania: 20/10/2016

Dodał: Były klient sieci Saturn




1 2 3 4 5 ...    Następna strona