Właśnie zajrzeliśmy do pudełka, w którym powinien być telefon. Kupiliśmy go babci na urodziny. I co? W pudełku nie ma telefonu, jest tylko ładowarka! Jak mogliśmy nie zajrzeć do środka! Jutro z rana jedziemy to wyjaśnić. Strata czasu, benzyny.

Data dodania: 14/12/2013

Dodała: Gabi

Kopiłam narożnik, obsługa w sklepie zapewniała, że wejdzie do domu; dostaliśmy go z trzy tygodniowym opóźnieniem, po czym okazało się, że nie wejdzie i niemiło usłyszeliśmy od pracownika przepraszam...

Data dodania: 08/11/2013

Dodała: daria

Pracownicy sklepu mało kompetentni i przede wszystkim nieuprzejmi.

Data dodania: 21/09/2013

Dodała: Agata

Kupiłam pralkę wyprodukowaną ponad 3 lata temu, więc nie obejmuje ją gwarancja. Sprzedawcy nie poinformowali mnie o tym fakcie. Są to moje pierwsze i ostatnie zakupy w tym sklepie.

Data dodania: 24/07/2013

Dodała: ewia

Brak kontaktu. Ten telefon to martwy koniec.

Data dodania: 07/02/2013

Dodał: abc



 

obsluga fatalna i nie uwzgledniaja reklamacji

Data dodania: 23/12/2012

Dodał: krystian

Zero kontaktu, jakaś porażka....dzwonię na podobno aktualny numer i nic, podano mi przez sklep internetowy elektro, szkoda czasu.

Data dodania: 30/11/2012

Dodała: Anita

Kupiłem w Electro World Promenada gofrownicę.Po otwarciu okazała się uszkodzona płyta grzejna.Natychmiast udałem się do sklepu w celu zwrotu pieniędzy lub wymiany. NIEPRZYJEMNA obsługa odmówiła(zaproponowali jedynie naprawę gwarancyjną).NIE POLECAM.

Data dodania: 02/10/2012

Dodał: Krzysiek

Po co im telefon? Zero kontaktu z taka firmą.

Data dodania: 25/06/2012

Dodała: Ewa

nie przyjęli zakupionych słuchawek 2 godziny po kupnie (zniszczone w pudełku)

Data dodania: 18/03/2012

Dodał: mikusz




1 2 3 4 5 ...    Następna strona