Nikt nie odbiera telefonu tylko odżucaja połączenie niemożna niczego się dowiedzieć,to chyba jakas arogancja,a nie obsługa klienta

Data dodania: 09/02/2010

Dodał: franekma@poczta.onet.pl

Nabyłem zmywarkę. Przy podłączaniu okazała się wadliwa. Złożenie i załatwienie reklamacji trudne do załatwienia. Brak kontaktu. Obsługa (jedna z kierowniczek AGD) bardzo nie miła.

Data dodania: 05/02/2010

Dodał: intruz

Obsługa działu reklamacji nie zna się na zasadach związanych z tokiem reklamacyjnym.Dzięki jednej z Pań z tego działu zakupione żelazko musiałem naprawić na własny koszt.Koszt naprawy 150,00 PLN.

Data dodania: 31/01/2010

Dodał: smakol

Żeby wszędzie była tak fachowa, miła i przyjazna klientowi obsługa byłoby naprawdę w podobnych sklepach w Polsce dobrze, stoiska z sprzętem PC,foto oraz TV odwiedzam dosyć często, zawsze Kierownik oraz jego personel jest na miejscu.

Data dodania: 30/01/2010

Dodał: Leszek

TAK, ZGADZAM SIĘ Z POPRZEDNIĄ OPINIĄ. NIE MA NR TELEFONU!!

Data dodania: 29/01/2010

Dodała: ANIELA



 

Po pierwsze ciężko znaleźć nr telefonu, a jak się już uda na nieoficjalnej stronie to nie ma szans dodzwonienia się do żadnego sklepu. Próbowałem z czystej ciekawości do kilku w różnych miastach (Warszawa, Wrocław, Opole).... Powodzenia!

Data dodania: 28/01/2010

Dodał: Marek

Ciężko znaleźć kogokolwiek z obsługi, rady dawane przez specjalistów z tego sklepu żenujące. Brak profesjonalizmu i odpowiedniego podejścia do klienta. Kierownik działu rozmawia przez tel. z kumplem a klient czeka na chwilę uwagi...

Data dodania: 23/01/2010

Dodał: elo

Tak się akurat składa,że jestem pracownikiem tego EW. Wiesz ludzie są zdenerwowani bo z dnia na dzień zostali bez pracy. Każdy jest tylko człowiekiem i ma prawo się zirytować.

Data dodania: 22/01/2010

Dodał: EW Team

Troszke leniwa obsługa,nie zalezy im chyba na sprzedazy bo uzyskac jakies konkretne informacje to nie takie proste.panowie stoja przy komputerkach i jak sie maja ruszyc to trudna sprawa.Zainteresowanie jest tylko klientem z zasobnym p0rtfelem

Data dodania: 20/01/2010

Dodała: aniabt

Tak jak i wcześniej pisano, brak kontaktu. Tak się zastanawiam co to za polityka. Robienie łaski Klientowi to już przeszłość i chyba warto to sobie już uświadomić...

Data dodania: 12/01/2010

Dodał: marcus




Poprzednia strona    ... 18 19 20 21 22 ...    Następna strona