obsluga taka sobie. Niektorzy chyba pracuja tam za kare. Tylko te niby raty zero procet a tu jakies ubezpieczenie wciskaja.sklep na 3. Przynajmniej dostawe maja ok.szybka. Wszystko milo i profesjonalnie sie odbylo podczas niej.

Data dodania: 09/03/2012

Dodał: adam

Ocieżała obsługa, pomimo trzech wolnych sprzedawców nikt nie interesuje sie kupujacymi... trzeba podejsc juz z wybranym produktem

Data dodania: 21/02/2012

Dodał: piotr

w norwegi w sklepie eletronicznym sprzet rtv agd wymieniaja od reki lub daja kase bez zadnego gadania a nastepnie naprawiaja i wysylaja na polske ukraine rumunie itp masakra maja nas za 3 swiat a tam ceny takie same lub tansze a sprzet 1 klasa.

Data dodania: 22/12/2011

Dodał: manki

Umówiłem się na 5 godzinny okres dostawy.W wyniku wypadku losowego nie mogłem poświęcić tyle czasu .Niestety nie można skontaktować się z dostawcą, bo numer do niego jest TAJNY.Chciałem się tylko zapytać, kiedy kierowca planuje przyjechać.

Data dodania: 05/11/2011

Dodał: Bogdan

ODDAŁEM KUPIONY DYSK ZEWNĘTRZNY DO NAPRAWY GWARANCYJNEJ 28.09.11 BĘDZIE 2 MIESIĘCE JAK JEST W NAPRAWIE I NIE MA ŻADNEGO ODZEWU. W SKLEPIE ZBYWAJĄ MÓWIĄC ŻE JEST W NAPRAWIE NIE POLECAM ZAKUPÓW W RTV EURO AGD.

Data dodania: 13/09/2011

Dodał: adi



 

Na stronie przydała by się lista produktów oraz ich ceny...

Data dodania: 16/07/2011

Dodał: Genon

Byłem w dniu dzisiejszym w tym sklepie wszystko jest Ok, ale trzeba im patrzyć na ręce i sprawdzać wszystko co wypisują. co innego mówią a co innego piszą !! ale w sumie jak się postawi na \"swoim\' to jest OKy Miła atmosfera !! mimo wszystko POLECAM

Data dodania: 01/03/2011

Dodał: essox56

LUDZIE !!! o czy ktoś z władz tej firmy czyta te wszystkie opinie a w szczególności te negatywne!!! i czy wyciąga sie z tego jakieś wnioski !!czy pisanie tych opini ma jakiś sens właśnie wybieram sie do tego sklepu i na pewno też coś \"napisze\"

Data dodania: 01/03/2011

Dodał: essox56

a dziwicie się jak im dają grosze za godzinę pracy. Niech odpowiednio płaci im wielka \"firma\", \"przedsiębiorstwo\" bo stać ich na to! Wiele się wtedy zmieni; wiecie, że mam racje. Nie przykładają się przez to pracownicy i tyle.

Data dodania: 25/02/2011

Dodał: zabtv

faktycznie na obsługe czasem trzeba poczekac, albo biegać po sklepie za wolnym sprzedawcą inaczej jest się ignorowanym. Towar najlepiej jeszcze sprawdzić na miejscu. Towary lepiej zamawiac przez sklep internetowy a tam tylko odberać

Data dodania: 01/12/2010

Dodała: mmni




Poprzednia strona    1 2 3 4    Następna strona