Jako placówka może być obsługa stara się rozwiązać problem doradzą ,ale jako firma zalecam omijać szerokim łukiem zakupiłem laptopa Della za 2500 przy czwartej reklamacji zażądałem wymiany dostałem pismo z Warszawy że sprzęt nie ma wad :-(((

Data dodania: 20/07/2017

Dodał: Mariusz

a co myślicie o rtv euro agd w odrzanskich ogrodach?

Data dodania: 30/10/2016

Dodał: pablo78

słabe zainteresowanie ze strony personelu, po poproszeniu sprzedawcy odniosłem wrażenie, że mi pomaga, bo sam go musiałem o pomoc poprosić...

Data dodania: 20/08/2014

Dodał: wladi

i wy narzekacie, 59 dni; tyle trwa reklamacja mojego fona, ale to nie ich wina tylko ubezpieczyciela, tak to nie mam nic do tego sklepu

Data dodania: 16/05/2014

Dodał: Wosmen

Niektórzy zachowują się nieprofesjonalnie do klienta...

Data dodania: 21/12/2013

Dodała: nica



 

Gdzie jest nr kontaktowy do sklepu?

Data dodania: 19/12/2013

Dodał: adam

żaden z pracowników nie posiada większej wiedzy na temat tv, na szczęście jest bardzo kompetentny oraz profesjonalny pan z Sony,który potrafi fantastycznie doradzić wybór tv do potrzeb, a z którego to tv teraz jestem zadowolony. Pozdrawiam i dziękuję

Data dodania: 16/11/2013

Dodał: Marek kowalczyk

Nie polecam obsługi, jest niemiła

Data dodania: 06/06/2013

Dodał: Rajmund

ja mam dwie skrajne opinie na temat tego sklepu.Pierwsza jest negatywna.Chciałem telewizor kupić,niestety nie był to najnowszy model i okazy które mi pokazywali były porysowane.Ostatnio jednak kupiłem tam kompa na raty i jestem zadowolony

Data dodania: 27/08/2012

Dodał: Obywatel R.G.

Jeżeli chodzi o fachowość obsługi to co się dziwić jak każdy jest od wszystkiego. Z jednym doradcą pogadasz o telewizorze i o pralce to nie dziwcie się że wie troche mniej o nawigacjach czy prostownicach. Trzeba mieć troche więcej wyrozumiałości

Data dodania: 18/04/2012

Dodał: Łukasz




1 2 3 4    Następna strona