Panie przy kasie to chyba za karę tam siedzą, a przy zakupie powyżej 2000 to mogli by chyba jednorazową siateczkę dać za free a nie z 0,50. Wychodzi na to że idioci kupują w euro

Data dodania: 12/12/2015

Dodała: Marzena

Jeśli kupujecie przez internet a odbieracie w sklepie to nie przysługuje prawo zwrotu towaru, a Panowie na infolinii mają całkiem różne zdania ( zależy na kogo traficie ) , jeden mówi że produkt można wymienić na dowolny z oferty a kolejny że nie.

Data dodania: 12/12/2015

Dodał: Bartek

niefachowa obsługa, klient jest traktowany jak nie powiem gdzie, najważniejsze dla sprzedawcy jest szkolenie bo przyjechał ktoś \"ważny\" a klient poczeka, no i UWAGA kierownik jest najważniejszy

Data dodania: 12/12/2015

Dodał: Bartek

Na Mikołaja poszedłem po aparat foto. Ceny na stoisku różnią się od cen w kasie -zasada ! Wystawiony złom nie ma swoich odpowiedników w magazynie.( niedostępny) Wydałem 1279 (cena na stoisku 1249) + reklamówka 1 zł !!!ponoć tak każe kierownik.Papa

Data dodania: 07/12/2015

Dodał: klient od 15 lat

Dziś chciałem kupić tv 55ju6000 w ogłoszonej promocji za 3699,- zł. w sklepie zostałem zle przyjęty.Informacje które chciałem uzyskać co do zakupu,okazało się,że sprzedawca był nie przygotowany.Podałsprzeczne zasady zakupu dotyczące przywozu i pro

Data dodania: 06/12/2015

Dodał: mirek



 

Brak zainteresowania potencjalnym klientem, nieuprzejma obsługa, brak możliwości zwrotu towaru w ustawowym czasie. ŻENUA! Następnym razem wybiorę się bezpośrednio do MM. Aha i jeszcze za siatkę trzeba zapłacić...

Data dodania: 05/12/2015

Dodała: dana

pracownicy wprowadzaja klientow w błąd, podaja nieprawdziwe informacje o produktach byle tylko sprzedac wciskaja byle gowno zachwalajac jakie wspaniale. OdradZam sklep zlwaszcza pania blondynke, ktora swoimi klamstwami i ignorancja bije wszystkich

Data dodania: 01/12/2015

Dodała: A.

nie mila obsluga zwlaszcza blondyna przy kasie

Data dodania: 26/11/2015

Dodała: wacek

Rozpatrywanie reklamacji to czysta kpina.Kierownik sklepu, który oświadcza, że nie ma kompetencji w zakresie wymiany towaru bądź zwrotu ceny. Pracownik sklepu celowo wprowadza w błąd klientów twierdząc, że reklamacja towaru im nie przysługuje.

Data dodania: 20/11/2015

Dodał: cuda_na_kiju

dnia 19.11.2015 godzina ok 13-14 przy zakupie tabletu spotkalem sie z nie przyjemna obsluga wrecz odrazajaca ,na piersi imie anna czy ania ........zrezygnowalem z zakupu.pojechalem do media markt .Jestem szczesliwym posiadaczem tabletu za 549pln .

Data dodania: 20/11/2015

Dodał: pseudonim




Poprzednia strona    ... 6 7 8 9 10 ...    Następna strona