Są działy informacyjne i nawet jeśli najczęściej tam nikogo nie ma (bo po co ma ktoś siedzieć i patrzeć w sufit) to jest dzwonek, minutka czekania i pan się zjawia; doradza jak i co i basen wczoraj kupiony. Rewelacja.

Data dodania: 29/06/2014

Dodała: Jolanta

Nie wiem skąd tyle negatywów.Dzisiaj byłem w Praktiker Grudziądz w dziale ogrodowym,poszukiwałem markizę 400x250 koloru żółtego,bardzo miła pani z uśmiechem pomogła mi ją znaleźć,mało tego pomogła mi ją zanieść do kasy,tam również była miła obsługa!!

Data dodania: 31/05/2014

Dodał: Wojtek

obsługa bardzo miła, pomocna, kompetentna, towaru jest tyle, że jest naprawdę z czego wybrać

Data dodania: 19/05/2014

Dodała: paula

domek za 2599 zł... pani w informacji przy zwrocie towaru pyta dlaczego nie sprawdziłem wszystkich elementów przy odbiorze. To chyba sklep powinien wiedzieć, że sprzedaje towar zniszczony, nie polecam!!!

Data dodania: 19/03/2014

Dodał: krzy

Obsługa lekceważy wszystko zamiast zachęcić do zakupu i udzielić informacji... A dzień dobry, dziękuje, przepraszam, do widzenia to już zapomnij...

Data dodania: 18/03/2014

Dodał: ala



 

kierownik działu budowlanego bardzo rzeczowo pomógł mi w doborze rzeczy potrzebnych do remontu

Data dodania: 14/03/2014

Dodała: Magda

Zostałem bez towaru i bez pieniędzy. Towar za kupony rabatowe plus dopłata pieniędzmi.Na drugi dzień pojechałem oddać kinkiet otrzymałem 19zł z rabatem kosztował 109 chciałem dopłacić gotówką i wziąć coś droższego,ale w informacji nie da się odkręcić

Data dodania: 12/03/2014

Dodał: Wojtek

Chciałam tylko dodać ze Pani w informacji na wszystkie pytania odpowiada " nie wiem" Ilekroć robię tam zakupy i chcę uzyskać jakąś informację słyszę nie wiem Ręce opadają...

Data dodania: 08/03/2014

Dodała: Wiola

SZOK! Ostatnią rzeczą jaką się spodziewałam w markecie to tak wysoko wykwalifikowanej obsługi. Gorąco polecam dział zajmujący się elektryką.

Data dodania: 08/03/2014

Dodała: Anna

Moją negatywną opinię o waszym sklepie zawdzięczacie obsłudze ze stanowiska zwrotów i reklamacji. W dniu 6.03.2014 w godzinach wieczornych rozmowa z obsługą... Poziom waszego personelu jest niski...

Data dodania: 07/03/2014

Dodała: EWa




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona