kierowcy działów są bardzo niemili jak i cała obsługa

Data dodania: 09/11/2012

Dodała: Lily76

Reklamowałam produkt kabinę prysznicową Syrilanka. Reklamacja trwała chyba rok i stwierdzono,że nikogo wina, a ja mam bubla zostawić w domu. Kolejna reklamacja tej samej kabiny już 3 miesiąc i nadal bez rozwiązania. Nie polecam! I produktu i sklepu.

Data dodania: 09/09/2012

Dodała: dax 256

Większość sprzedawców smęci się po sklepie,tak, jakby unikali klientów. Są niekompetentni, nie wiedzą jakim towarem dysponują. A tak w ogóle, aby uzyskać jakąś informację trzeba się nieźle naczekać. Wielki negatyw, idą na ilość, a nie na jakość.

Data dodania: 28/08/2012

Dodała: elza

Potwierdzam że obsługa prawie żadna,jeśli już się doczekasz to wielka łaska.Dzwonić nie należy bo szkoda kasy jak zgłosi się przez przypadek centrala to dalej już koniec,nie masz na co czekać.

Data dodania: 26/08/2012

Dodał: Bernard

Lubię Praktiera często robię tam zakupy i jestem bardzo zadowolona

Data dodania: 05/08/2012

Dodała: Paulina



 

Pan zaskoczył mnie swoją kompetencją, choć prowadzę firmę budowlaną już kilka dobrych lat ! Jakość obsługa na + ! ps. minus to mało obsługi !

Data dodania: 05/07/2012

Dodał: Marek

Niekompetencja pracowników wskazujących towar z gazetki reklamowej,a przy kasie okazuje się, że to nie to. Długie ponad półgodzinne oczekiwanie na wyjaśnienie, zakończone stwierdzeniem, że towar z gazetki wcale nie musi znaleźć się w sklepie???

Data dodania: 04/07/2012

Dodał: wiesiek

Oczywiście nie spotkałem lepszych cen i obsługi. Fachowe doradztwo, jestem byłym budowlańcem i wiem co piszę. Zaopatruję się tylko w PRAKTIKERZE i i dzięki Wam za to.

Data dodania: 03/07/2012

Dodał: Bogdan

pol godziny chodze po stoisku z czesciami elektrycznymi czy inymi czesciami niema nikogo zeby dowiedziec cokolwiek

Data dodania: 28/06/2012

Dodał: Edek

Brak zainteresowania klientem

Data dodania: 03/06/2012

Dodał: Herman




Poprzednia strona    ... 4 5 6 7 8 ...    Następna strona