W listopadzie zamowilam drzwi z montarzem, w grudniu przy okazji kikukrotnego odbioru podłóg i listew, ktore nie dojechaly na czas, pytalam co z drzwiami- kazano czekać. To czekaliśmy, w polowie stycznia info ze zapomnieli zamowic, beda za 6tyg!

Data dodania: 17/01/2018

Dodała: Aga

NIE POLECAM !!! z tak nie profesjonalna i nie przyjmna obsluga sie nigdy nie spotkalem

Data dodania: 12/12/2017

Dodał: masakra

Totalne nieporozumienie. Nie polecam. Bardzo problematyczni ludzie i sklep. Pracownicy płci męskiej nie znają się na niczym. Nic nie robią.

Data dodania: 18/07/2017

Dodał: Prawda

W Legionowie 4.05 kupiłam i zleciłam obszycie chodnika. Po kilku wizytach w sklepie odebrałam chodnik, który w domu okazał się ze skosu cięty. Sama musiałam zawieźć tow. do poprawki i krótszy odebrałam 25.05. Skarga @ w Centrali bez odzewu. NIE!!!

Data dodania: 26/05/2017

Dodała: Elżbieta

Dziwie sie jak ten sklep funkcjonuje

Data dodania: 18/03/2017

Dodał: Szok



 

Wykładzinę położyli na nieoczyszczona powierzchnię. Usługa zrobiona po łebkach na odczep się. Za wszystko sobie liczą tak że koszt kupna zdecydowanie większy jak u konkurencji. Szczerze odradzam Komfort w Oświęcimiu.

Data dodania: 28/01/2017

Dodał: Paweł

obsługa, która nie wie nic o sprzedawanych produktach. nie była w stanie odpowiedzieć na najprostsze pytania o montaż, dobrać podkładu, listew, czy też policzyć ilość potrzebnych paczek. 15 minut przy kasie. Żenada!!!

Data dodania: 04/01/2017

Dodała: Marta

Pozytywna, młoda obsługa, świetna atmosfera, można i pożartować i sporo się dowiedzieć

Data dodania: 07/10/2016

Dodała: 13417

Opinia negatywna
Montaż podłogi na 25m2 trwał 2 tyg.gdyż panowie nie mieli czasu(nie polecam Pana z małymi kciukami i jego ludzi).Listwy bylejak poprzyklejane,że po paru dniach się odkleily. Co do samej podłogi to też szybko się rysuje a dodam że kupilismy drogą pod

Data dodania: 19/08/2016

Dodała: Martyna

Witam w Państwa sklepie kupiłam panele podłogowe i byłam mile zaskoczona profesjonalnym podejściem Waszego pracownika Pana Łukasza Cabana, jego empatia w stosunku do klienta spowoduje że chętnie tam wrócę na zakupy oraz polecę Wasz sklep Dziękuję

Data dodania: 30/05/2016

Dodała: elżbieta




1 2 3 4 5 ...    Następna strona