Druga sprawa, to zakup na raty. Pani w sklepie nie informuje przy podpisywaniu umowy ratalnej, że dodatkowo podpisujemy umowę o kartę kredytową Sygma Banku. Sam tego nie doczytałem przy podpisywaniu, ale też nic o tym wspomniane nie było. Uważajcie

Data dodania: 20/02/2015

Dodała: Adrian

Zakupiliśmy kanapę w Abra Bytom M1. Koszt dostawy 45zł + 2,50zł za km poza granicę miasta. Od granicy miasta Bytom, do Styczyńskiego w Chorzowie jest dokładnie 3km. Panowie naliczyli mi 10km -70zł!!! Jakim cudem? (A do sklepu mam dokładnie 12km)

Data dodania: 20/02/2015

Dodał: Adrian

zamówiliśmy narożnik 5.12.14 i miał być na ok. 20.01.15. Dzwonimy 22.01.15, a oni mówią, że będzie na początku lutego, czyli ok. 14, a to przecież połowa lutego. Miesięczny poślizg. Nikt wcześniej nie informuje...

Data dodania: 22/01/2015

Dodał: Benek

Opinia negatywna
Niekompetencja pracowników przekracza ludzkie pojęcie. Niemożność kontaktu z kierownictwem sklepu przelewa czarę goryczy. Zamówiony produkt jest sprzedawany pomimo wcześniejszych uzgodnień. Z całą pewnością nie wrócę do tego sklepu. NIE POLECAM!!!

Data dodania: 26/11/2014

Dodała: Daria

zamówiłam ławę i zapłaciłam za nią w sklepie jednak w domu okazało się że będzie za duża i chciałam wycofać zamówienie tym bardziej że ma być dopiero za 3 dni.Parę godzin później tam zadzwoniłam i okazało się że nie ma żadnych szans !

Data dodania: 23/11/2014

Dodała: kamila



 

Zakupiłem tapczan. Opinia negatywna tyczy się kosztów dostawy. Przewóz płatny 45 zł + 2,50 od kilometra od granicy miasta. Uzbierało się 70 zł pomimo tego, że mieszkam 4 km od granicy miasta. Jakim cudem? Po kontakcie tel. problem nie rozwiązany.

Data dodania: 07/11/2014

Dodał: Rafał

Opinia negatywna
Bardzo długo trzeba czekać na zamówione; meble ponad dwa tygodnie chociaż są zapłacone... Nie polecam tam zakupów.

Data dodania: 28/08/2014

Dodała: 79072107

zamówiłem nową sofę miała być na czwartek dzwoniąc w\\\\\\\\w dzień pani powiedziała ze dziś dostawy nie będzie.po 2h zadzwonili ze można przyjechać co okazało się na miejscu że sofa jest z wystawki i nikt się nie chciał przyznać później przepraszali

Data dodania: 14/08/2014

Dodał: lukasz

Niestety, zamówienia nie są realizowane w terminie, a paczki z meblami zawierają pomyłki...

Data dodania: 02/08/2014

Dodała: Agata

Opinia neutralna
Obsługa jest ok, ale faktycznie mogliby jakiś rabat dawać jak się kupuje za większą sumę lub chociaż transport mieć gratis. Ale negatywnego komentarza dać nie mogę, gdyż przy kasie jest informacja, że transport jest płatny, a także wnoszenie mebli

Data dodania: 20/05/2014

Dodała: Paulina




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona