OBSŁUGA MIŁA ALE NIE POSIADA WIEDZY, PRZYWOŻĄ NAROŻNIK NIE TEN KOLOR JAKI ZOSTAŁ ZAMÓWIONY,A DO DZWONIENIE SIĘ GRANICZY Z CUDEM

Data dodania: 11/08/2017

Dodała: TRAGEDIA

Odradzam wizytę w tym sklepie. Obsługa niedoinformowana i lekceważąco podchodząca do klienta Wprowadzenie w błąd odnośnie możliwości zakupu w komplecie czy bez, brak foli do zapakowania mebli to tylko część żenady.

Data dodania: 05/02/2017

Dodała: Aneta

Zakupiłem narożnik w sklepie ABRA Lublin we wtorek ,a mebel dostarczono mi już w środę wraz z wniesieniem -obsługa była szybka i fachowa ,POLECAM.

Data dodania: 09/10/2016

Dodał: Wiesław

Panie są mile tylko do momentu wplaty kasy Brak pomocy przy wynoszeniu mebli ze sklepu- kliencie zaplaciles to radź se sam Miał ktoś zadzwonic czy meble juz są i nic a sama przez wda dni nie mogłam się dodzwonić bo panie miały rozładowany telefon!

Data dodania: 30/07/2016

Dodała: klient

Obsługa ok, ale by mógł by być większy asortyment. A tak po za tym to bardzo dobrze lubię ten sklep. Pozdrawiam.

Data dodania: 31/01/2016

Dodała: Brzydalek :)



 

totalna pomyłka, już nigdy nie wybiorę tego sklepu, jakość beznadziejna ,załatwianie spraw trwa tygodniami

Data dodania: 28/01/2016

Dodała: Lena

okazało się, że kanapa, którą zamówiłam i opłaciłam miesiąc temu jest niedostępna! (pani z Mieszka 1 mogła mi to powiedzieć miesiąc temu, a nie zbywać). Reklamację w mailu złożyłam (odstąpienie od umowy) ale brak odpowiedzi. Kontaktu tel. też nie ma

Data dodania: 30/11/2015

Dodała: Kaśka

zamówiłam i zapłaciłam za kanapę, na którą czekam już miesiąc. Zbywają klienta!!!

Data dodania: 17/11/2015

Dodała: Kaśka

Opinia negatywna
Zdecydowanie odradzam zakupy w tym sklepie. Szafa niekompletna, brak elementów, deska złamana. Z reklamacją im się nie spieszy.

Data dodania: 06/10/2015

Dodała: Monia

brak kontaktu Nie odbieraja telefonu !!!!!!!!!!!!!!!!! Beznadzieja

Data dodania: 28/09/2015

Dodała: ewelina




1 2 3 4 5 ...    Następna strona