personel zawieszony w próżni,ciężko się czegokolwiek dowiedzieć ,najczęściej pracownicy są niedoinformowani i jeden odsyła do drugiego,wprowadzając w błąd klienta na jego (klienta ) niekorzyść-sumując - personel nieprofesjonalny i nieodpowiedni

Data dodania: 12/12/2015

Dodał: fenixal

czekam na zamówioną szafę już trzy tygodnie i personel nie jest w stanie określić kiedy ją sprowadzą ,gdyby nie zakupiona już nadstawka na tą szafę i zostawiona zaliczka na szafę -to dawno już kupił bym zapewne dany towar gdzie indziej -

Data dodania: 12/12/2015

Dodał: fenixal

Opinia negatywna
tragiczna obsługa !!! pracownik przy kasie , oczywiście nie możne się przemieszczać , prosiłam o podanie towaru , pan mnie odesłał żebym poszukała innego pracownika , który wyszedł na magazyn, czekałam dobre 40 min bez rezultatu nie polecam

Data dodania: 16/07/2015

Dodała: M

Opinia negatywna
Sposób obsługi kierownika sklepu Pana Przemysława pozostawia wiele do życzenia. Brak fachowej wiedzy na temat standardów obsługi klienta i szacunku wobec niego. Pan Przemysław pomylił asertywność z chamstwem.

Data dodania: 24/06/2015

Dodała: klientka

Dnia 13.05 robiłam z synkiem zakupy i najechałam kołem wózka na pineskę zabezpieczającą towar przed kradzieżą.dętka pękła i wózkiem nie dało się jechać.od zastępcy usłyszałam że to nie wulkanizacja i że muszę radzić sobie sama. NEGATYW!!!!!!!!

Data dodania: 13/05/2015

Dodała: GOSKA



 

Chciałam pochwalić obsługę czyli bardzo miłą Panią, która nam rzetelnie doradzała w zakupie mebli ogrodowych, i nie bała się poświęcić nam dużo czasu i fachowo odpowiedzieć na wszystkie nasze pytania co się ostatnio rzadko zdarza.

Data dodania: 22/04/2015

Dodała: Dani

Może to tylko jakiś błąd cyfrowy więc na razie tylko neutralna opinia. Dostałam od pracownika tej placówki numer telefonu do tego właśnie sklepu a dodzwaniam się do biura podróży w Bydgoszczy. Ktoś wie o co chodzi???

Data dodania: 08/04/2015

Dodała: MeryLu

Masakra.Drą sie w tym sklepie jak na targu!!!! Obsługa po prostu...BRAK SŁÓW:(((

Data dodania: 27/03/2015

Dodała: E.k

Ponad tydzień czekam na zamówione i zapłacone krzesła. Kontakt telefoniczny praktycznie nie istnieje

Data dodania: 18/12/2014

Dodał: Siges

co to za firma dzwonie od rana i ciężko im telefon odebrać wstyd a później narzekają że klientów nie mają.. żal

Data dodania: 10/12/2014

Dodał: kiepek




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona