Nie płacą za nadgodziny, a sklep do 18:00...

Data dodania: 04/12/2014

Dodała: klient

Opinia negatywna
Mebel mamy, ale nie w sklepie, tylko na magazynie, to jak bierze Pan? Nie no w ciemno? Może bym mógł obejrzeć? Będzie problem, bo nie możemy otworzyć kartonu. Co to w ogóle za podejście do klienta?

Data dodania: 21/11/2014

Dodał: klient

TOTALNA OLEWKA ze strony pracowników!!! Mieli się skontaktować gdy będzie dostarczony towar, na który miałem czekać maksymalnie 2 tyg. a na którego poczet przyjęto zaliczkę. 2 tyg. minęły, żadnych telefonów, żadnego przepraszam. NIE POLECAM!!!

Data dodania: 17/11/2014

Dodał: Jacek

Opinia pozytywna
Witam! Bardzo dziękuję pracownikom sklepu Jysk w Mielcu za poratowanie mnie nowym poszyciem parasola ogrodowego. Bardzo miła obsługa.

Data dodania: 27/10/2014

Dodał: Seweryn

dziękuję bardzo za przemiłą obsługę Pana Dariusza któremu nie było trudno z magazynu przynieść szlafroki tym bardziej. że nie jesteśmy mieszkańcami Kołobrzegu mieszkamy w Nochowie województwo wielkopolskie

Data dodania: 13/10/2014

Dodała: ula



 

pracownicy jysk w Wałbrzychu nie informują klientów w sposób właściwy < brak info o wnoszeniu towaru do domu, brak numeru do kierowcy...

Data dodania: 12/07/2014

Dodał: KLINET

Mam bardzo złe zdanie na temat pracowników tej placówki, sprzedali mi parasol ogrodowy, który był uszkodzony, po rozpakowaniu w domu okazało się, że czasza jest cała połamana i rozłożenie jest niemożliwe, oczywiście dodzwonić się do sklepu nie można.

Data dodania: 10/06/2014

Dodała: Beata

Lubię Ten sklep, ale zniechęca mnie fakt, że nie można uzyskać usługi w zakresie skręcenia zakupionych mebli. Jestem osobą starszą i zawsze muszę prosić kogoś o przysługę. Z tego powodu niejednokrotnie zmuszona byłam od odstąpienia zakupu.

Data dodania: 25/04/2014

Dodała: maria

zamówiłam tydzień temu stolik rtv... w środę miałam otrzymać telefon, że mebel jest do odbioru, lecz nikt nie zadzwonił. Gdy sama zadzwoniłam, to usłyszałam, że na stolik mogę sobie poczekać miesiąc!

Data dodania: 20/03/2014

Dodała: Madzia

Towar nieuporządkowany, nieuprzejma obsługa - w dniu 1 luty ok. godziny 16-tej niemiła obsługa. W sklepie mnóstwo pudeł po towarach, stojących w przejściach...

Data dodania: 01/02/2014

Dodała: Ida




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona