Fatalna obsługa, pracownik w ogóle nia zaangażowany w swoja pracę, ponad to w godzinach popłudniowych jedna osoba w sklepie, długi okres oczekiwania na odpowiedni rozmiar.zdecydowanie odradzam

Data dodania: 14/01/2010

Dodała: klientka

Sklep ok. ale w dziale reklamacji w Kalwarii Zeb brak osób kompetentnych.Najgorsza jest pani dziale reklamacji,która źle traktuje klientów. Odrzuca wszystkie reklamacje bez podania powodu.Szczerze odradzam zakupu obuwia firmy Ryłk

Data dodania: 26/11/2009

Dodała: klientka

buty kupiłam w 2 odcieniach, reklamacja nieuwzględniona z powodu zakupu z ekspozycji czyli wystawy, a skąd niby miałam kupić, z magazynu . Uważajcie na ten sklep, niemiła obsługa, 3 dni nie odbierają telefonów

Data dodania: 25/10/2009

Dodała: anna

Kiepska obsługa.

Data dodania: 07/10/2009

Dodała: daisy

Fatalna obsługa i długi czas oczekiwania na buty w odpowiednim rozmiarze z magazynu.

Data dodania: 31/08/2009

Dodała: mg



 

Towar jak najbardziej OK, ale obsługa - BEZNADZIEJNA!!! Szczególnie taka jedna pani. Wulgarna, niekulturalna i w ogóle nie nadaje się do pracy z ludźmi. Żal! Właśnie straciliście jedną z lepszych klientek.

Data dodania: 19/08/2009

Dodała: Stała Klientka

nie polecam ,niemiła obsługa ,zresztą tam nie ma obsługi bo Panie wychodzą z założenia ,że podadzą buty i one same się sprzedadzą ,jedna Pani stoi na sklepie a druga zasłania licznik przy wejściu więc o czym mam więcej pisać Bydgoszcz

Data dodania: 07/07/2009

Dodała: aska

niekompetentna obsługa

Data dodania: 12/03/2009

Dodał: klient

Bardzo niemiła obsługa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data dodania: 25/02/2009

Dodała: drita




Poprzednia strona    ... 5 6 7 8 9