Niekompetentna i niemiła obsługa. Brak znajomości nie tylko zasad kultury czy \\\"dobrego zachowania\\\", ale również podstaw etyki i przepisów reklamacyjnych.

Data dodania: 23/11/2010

Dodał: Sergiusz

Fatalna obsługa. Zero profesjonalizmu. Kierownik nie potrafi sobie poradzić z rozwiązaniem podstawowych problemów konsumenckich (nie uwzględnia reklamacji/zwrotów z ewidentnej winy sklepu), w asortymencie znajduje się wadliwy towar. Nie polecam!!!

Data dodania: 06/11/2010

Dodał: Max

Po wejściu do sklepu Ryłko w Złotych Tarasach usłyszałem przekleństwa na temat firmy Ryłko.Panie z obsługi stały obok lady i komentowały.To nie jest sklep do obsługi tylko jakis bazar.Wyszłem po 2 minutach.To jest niesmaczne.

Data dodania: 03/07/2010

Dodał: ddddddddddddddd

Personel zajmuje się wszystkim tylko nie klientem.Bardzo nie miła obsługa, pani ekspedientka z wyższoscia w głosie odnosiła się do mnie.Głośne komentarze pod nosem.NIE POLECAM.

Data dodania: 17/06/2010

Dodał: gosc

Pierwszy i ostatni raz kupiłem buty tej firmy. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie... sznurowadła. Po miesiącu od zakupu po prostu pourywały się! Poszedłem, taich samych nie mieli, kupiłem podobne, po 2 miesiącach ponownie się rozwaliły! Esz..

Data dodania: 26/04/2010

Dodał: Paweł



 

Panie stojące za ladą są zajęte rozmowa nie zwróciły nawet uwagi na to że wszedłem do sklepu i oglądałem buty.O doradztwie z ich strony można zapomnieć dopiero na wyrażną moja proźbę sprawdziły mi rozmiar jakiego szukałem.

Data dodania: 08/04/2010

Dodał: seweryn

aroganckie zachowanie sprzedawcy spowodowało rezygnacje z planowanego zakupu. Dziwi mnie że tacy sprzedawcy znajdują prace:(

Data dodania: 12/03/2010

Dodała: Magdalena

Szczerze nie polecam i sklepu i pani kierownik ze względu na arogancję i bardzo duże problemy z reklamacją, której mimo widocznych wad nie chcą uznać już po raz trzeci.

Data dodania: 22/02/2010

Dodał: koala787

Dot FIRMY RYŁKO Stałym klientem byłam, już nie będę. 3 różne pary butów w ostatnim czasie zakupione były wadliwe, gdyby firma się do tego przyznała i zachowała twarz nie byłoby o czym mówić. Jakość do ceny pozostawia od roku wiele do życzenia/

Data dodania: 23/01/2010

Dodała: Zniesmaczony klient

bardzo niemiła obsługa.zareklamowałam buty juz po raz 2gi i ponownie zostały naprawione.firma za wszelką cene nie chce oddac gotówki za towar niezgodny z umową, przy czym ceny tym samym nieadekwatne do jakosci.

Data dodania: 14/01/2010

Dodała: ola




Poprzednia strona    ... 5 6 7 8 9    Następna strona