Jakaś masakra, obuwie to badziewie do kwadratu, obsługa dużo do życzenia

Data dodania: 23/01/2018

Dodała: Janina

Obsługa fatalna. Tylko wciskają żeby kupić. Po roku użytkowania buty całe się popruły. Reklamację odrzucili po dwóch dniach od oddania z automatu. Pewnie robią to z automatu. Mam sobie sam szukać rzeczoznawcy.

Data dodania: 22/05/2017

Dodał: rhuzar

małe nieporozumienie z personelem..dodatkowo bardzo nieuprzejma Pani kierownik , która chyba nie do końca wie co robi i mówi

Data dodania: 19/01/2017

Dodał: Tomasz

niefachowa obsługa.

Data dodania: 16/04/2014

Dodała: ewa

Brak zainteresowania klientem. Nie dostałam propozycji pomocy np. zamówienia butów w moim rozmiarze w innym sklepie; buty, które chciałam kupić były lekko uszkodzone, ostatni rozmiar obniżki ze względu na uszkodzenie itd.

Data dodania: 08/02/2014

Dodała: wiola



 

Dziewczyny wyróżniające się spośród innych sklepów ,,ludzka, indywidualna" obsługa do Klienta... zawsze dam się na coś skusić.

Data dodania: 06/02/2014

Dodał: Eli

Bardzo miłe Panie, często tam kupuje. Buty - wielka klasa.

Data dodania: 28/12/2013

Dodała: Beata

po raz kolejny zawiodłem się na jakości produktów...

Data dodania: 21/12/2013

Dodał: tomasz

Dziękuje wszystkim miłym Panią, a szczególnie Pani Ewie, kierowniczce sklepu Gino-Rosi w Katowicach za przemiła obsługę, pełne zaangażowanie i wzorową obsługę klienta.

Data dodania: 11/12/2013

Dodała: Hania

Bardzo dziękuje za miłą i profesjonalną obsługę. Atmosfera wspaniała. Stały klient

Data dodania: 03/12/2013

Dodał: Jan




1 2 3 4 5    Następna strona