Kupiłem samochód na początku roku. Po zamontowaniu blokady skrzyni rozłączono przewody od gniazda USB, termometru i antenę radiową. Oczywiście samochód w takim stanie został mi wydany - skandal. Przy zmianie kół uszkodzili nakrętki. Przelano olej ..

Data dodania: 22/11/2010

Dodał: domo

Opinia negatywna
placówka zamknięta
NIE PRZYCHYLNI WOBEC KLIENTA,NIE PRZESTRZEGAJĄ WARUNKÓW GWARANCJI, ODDAJĄ BRUDNY SAMOCHÓD ZŁOŻĘ NA NICH SKARGĘ KIA POLSKA TO WSTYD ŻEBY ONI BYLI SERWISEM AUTORYZOWANYM

Data dodania: 19/11/2010

Dodał: VADER

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Niemiła obsługa w serwisie. Strasznie drogie usługi blacharsko-lakiernicze. Nie polecam.

Data dodania: 18/11/2010

Dodał: Były klient

Opinia negatywna
placówka zamknięta
dwie godziny i trzydzieści minut zajęła serwisantom wymiana opon na zimowe. Najpierw informacja, że to trwa 1 godz do 1,5 godz a potem brak zainteresowania klientem

Data dodania: 13/10/2010

Dodał: Maciej

Czas oczekiwania nigdy nie zgadza się z tym, który jest uzgodniony. Fakturowane części, które nigdy nie były wymienione. Niesolidna i niefachowa obsługa. 3 razy naprawiają to samo i ciągle jest niezrobione!zdecydowanie odradzam!

Data dodania: 30/07/2010

Dodał: Adam



 

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Od pół roku nie dają rady zdiagnozować problemu rozruchu w Sorento, poprostu tragedia...

Data dodania: 14/07/2010

Dodał: kierowca_sorento

Awaria centralnego zamka w Picanto. Zamek montowany fabrycznie, alarm montowany przez ASO przed sprzedażą. Stwierdzono awarię siłownika, który wg nich nie podlega gwarancji?( 3lata na pojazd i 3 lata na alarm).Zachowanie właściciela serwisu chamskie

Data dodania: 01/06/2010

Dodał: klient

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Niestety - postawa kierownika salonu poniżej krytyki. Wciskanie klientowi tego czego nie chce - ja też znam techniki sprzedażowe. Obiecano mi sporo i wiele z tego nie zrealizowano. NIE POLECAM

Data dodania: 25/05/2010

Dodała: niezadowolona

Opinia negatywna
placówka zamknięta
PRACOWNIK KTÓRY MA ZA ZADANIE SPRAWDZIC DOSTĘPNOŚĆ ŁOŻYSKA NIE POTRAFI TEGO ZROBIC ,PO CZYM ODKLADA TELEFON NA 20 MIN. JA CZEKAM NA LINJI ,W TYM CZASIE PROWADZI Z KOLEGĄ PRYWATNĄ ROZMOWĘ O WYJEŻDZIE ZA GRANICĘ O GAZIE JAKI MA W SAMOCHODZIE.TRAGEDIA

Data dodania: 21/04/2010

Dodał: DARIUSZ

Bardzo duży negatyw. Przed zakupem to obskakują cie ze wszystkich stron, a jak już kupisz to mają cie gdzieś. Samochody (2szt.) odebrane a nie w pełni wyposażone, już minęły 2 tygodnie od terminu z umowy a oni się wykręcają pierdołami

Data dodania: 08/04/2010

Dodał: Mik




Poprzednia strona    ... 8 9 10 11 12    Następna strona