masakra, podkładają kuny i inne gryzonie pod silnik żeby gryzły przewody elektryczne i chcą naprawiać usterki poza gwarancją... lepiej tam się z autem nie pokazywać i szukać innego serwisu.

Data dodania: 01/04/2015

Dodał: mm

Brak kompetencji w diagnostyce usterek. Gorąco nie polecam. B. słaby serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Drogo

Data dodania: 04/03/2015

Dodała: Szogun

Panowie na serwisie nie mili czekają tylko żeby oskubać klienta. Najlepiej zrobić przegląd ale usterki albo nie widzą albo nie potrafią usunąć. Więcej tam nie pojadę chociaż kupiłem u nich Skodę

Data dodania: 21/02/2015

Dodał: adam

obgsługa porażka, nie polecam

Data dodania: 12/02/2015

Dodał: matrix

WITAM.ODRADZAM WSZYSTKIM NAPRAWĘ BEZGOTÓWKOWĄ W TYM SERWISIE.W MOIM PRZYPADKU OKAZAŁO SIĘ,ŻE BRAKŁO PIENIĘDZY NA DALSZĄ NAPRAWĘ POKOLIZYJNĄ,PONIEWAŻ WARTOŚĆ NAPRAWY PRZEKROCZYŁA WARTOŚĆ AUTA I POZOSTAŁEM Z NIENAPRAWIONYM AUTEM SAM.OMIJAJCIE ICH !!!

Data dodania: 12/02/2015

Dodał: JAROS



 

absolutnie odradzam zakup i obsługę czegokolwiek w tym "salonie". Po latach dbania o auto, okazało się przy sprzedaży że "nowiutkie" auto kupione w tym salonie, miało robiony cały prawy bok (drzwi przednie i tylne!!po badaniu powłoki lakieru)!!!

Data dodania: 10/02/2015

Dodał: sly

Nie polecam tego dealera cena ustalona przez telefon nie była respektowana przy podpisaniu umowy w salonie .Uwaga wciskają na siłę niepotrzebne akcesoria.

Data dodania: 30/01/2015

Dodał: Klient były

Wiele negatywnych komentarzy słyszałem o obsłudze salonu Skoda Konarzewski, ale skoro miałem zakupić u niego kolejne auto nie zwracałem na to uwagi. Pojechałem we wtorek 27.01 i chciałem jazdę próbną, ale był tylko jeden sprzedawca, więc umówiłem się

Data dodania: 29/01/2015

Dodał: Roman

Odradzam wszystkim zainteresowanym zakupu samochodu w przy salonowym komisie. Auta słabe, a sprzedający niemili. Serwis natomiast sugerował zdjęcie całego boczku drzwi, aby przykręcić śrubę lusterka zew. dostępną już po otwarciu drzwi!

Data dodania: 10/01/2015

Dodała: Borek

Moja ocena dotyczy działu handlowego - pracownicy są bardziej zainteresowani sobą i pogaduchami niż klientem. W salonach innych firm w Gorzowie jest zupełnie inaczej. Gdy wchodzi 5-osobowa rodzina wybrać sobie auto od razu jest przy niej doradca.

Data dodania: 08/01/2015

Dodał: Mirek




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona